GringoStar CD -Gringo Sztár – Pálinka Sunrise - A legnépszerűbb karácsonyi ajándék

Geszti Péter a legendás Rapülők és a Jazz+Az frontembere 2011 novemberében jelentette meg új zenekarának, a Gringo Sztárnak első albumát. A „Pálinka Sunrise” szórakoztató és tartalmas zenei koktélt ígér.
A Geszti által „kozmopuritán” popzeneként meghatározott világban rap, pop, latin, reggae, jazz, elektronikus és balkáni folk elemek keverednek. Pozitív energia, igényes hangszerelés, szellemes és komoly „gesztis” szövegek jellemzik a 14 dalt, és elmondható, hogy teljesült az alkotók célja: nincsenek „töltelék” dalok a lemezen, csak rádióbarát slágerek.

Geszti Péter a VIVA TV idei zenei nagydíjasa, az X‐Faktor népszerű mentora széles
célközönségnek, több korosztálynak szóló albumot készített, mely kiváló karácsonyi ajándék lehet mindenkinek!

Boldog Karácsonyt!

Békés, boldog ünnepeket és sikerekben gazdag boldog új évet kívánunk minden kedves event+ olvasónak!

Mixgar – avagy zenei demokrácia



Milyen zene szóljon az irodában, vagy egy rendezvényen? A Mixgar zenei „kívánság alkalmazással” mindenki kiválaszthatja a saját kedvenc zenei stílusát okos telefonnal, vagy asztali gépével!

Innovatív, ötletes technikai újítás! Miért jó? Mert a vendégek akkor emlékeznek igazán egy rendezvényre, ha bevonjuk őket! Ezzel az alkalmazással beleszólhatnak milyen zene szóljon a rendezvényen!
Az interaktivitást akár már a rendezvény előtt is el lehet indítani, hiszen a zenei listát az érdeklődési köröknek megfelelően állítja össze a Mixgar csapata, amelyet a meghívottak jelölhetnek meg akár a rendezvény microsite-ján, vagy a céges intraneten. Érkezéskor, a vacsora közben, vagy a kiegészítő programok háttérzenei aláfestését is befolyásolhatják, ezzel nem csak beszélgetésre adunk nekik lehetőséget, de aktívan részt is vehetnek a program alakításában.
Ahogy a nagy Confucius mondta: „Mondd és elfelejtik, mutasd meg és emlékeznek, vond be őket és megtanulják”.

Budapesti Tavaszi Fesztivál – a tavasz most kezdődik!

Elindult a jegyértékesítés a 2012-es Budapesti Tavaszi Fesztivál eseményeire! 2012-ben a Budapesti Tavaszi Fesztivál március 16–26. között kerül megrendezésre.



A fellépők között jövő tavasszal is lesznek nemzetközi sztárok: vendégünk lesz többek között a hegedűvirtuóz Maxim Vengerov, a világhírű Mihail Pletnyov és az Orosz Nemzeti Zenekar, az I Musici di Roma zenészei pedig Vivaldi-concertókkal látogatnak hazánkba. A fesztivál nyitókoncertjén a 120 éve született, itthon méltatlanul elhallgatott Lajtha László emléke előtt tisztelgünk. A nagyszabású előadáson a Hortobágy című szvit csendül fel, az egyes tételek és a vetített filmrészletek az eredeti film szellemében kapcsolódnak össze.
Új koreográfiával készül Bartók születésnapjára a Szegedi Kortárs Balett a Nemzeti Filharmonikusokkal, először látogat Magyarországra Israel Galván korunk egyik legjelentősebb kortárs flamenco táncosa és koreográfusa, a jazz szerelmesei pedig Gary Burton és Chick Corea koncertjének örülhetnek. Jövőre is folytatódik a Nemzeti Színház és a fesztivál közös rendezvénye, a Nemzetközi Színházi Fesztivál. A fesztivál utolsó hétvégéjén „Énekel a város” címmel beénekeljük Budapestet. A köztereken, utcákon, középületekben és a legváratlanabb helyeken felbukkanó kórusok fakadnak majd dalra, részvételre buzdítva a járókelőket is. A nap végén speciális térformációban elrendezett szabadtéri koncertet rendezünk, mely zenével formálja át a Felvonási teret.

A fesztivál zárásaként, március 26-án egy nagyszabású koncerttel lepjük meg a közönséget. A magyar világsztár hegedűművészt, Baráti Kristófot az egyik legjobb angol zenekar, a Royal Philharmonic Orchestra kíséri, az összhangért Charles Dutoit felel majd.

A jegyértékesítés elkezdődött, részletes információ és jegyvásárlás a Fesztiválközpont Közönségszolgálatán és 2011. december 30-ig a Vörösmarty téri Karácsonyi Vásáron.

A tavasz karácsonykor kezdődik! Vásároljon jegyet ajándékba a Vörösmarty téri vásáron! A fesztivál jegyértékesítő pavilonját keresse a játszóház mellett.

rendezvénytrend-előrejelzés – 2012 - USA

Közösségi oldalak, QR kódok, tábla gépek és hibrid rendezvények 2011-ben! De mit hoz 2012 a rendezvénypiacnak? Kitekintés az Egyesült Államok piacára, hogy még izgalmasabb és egyedibb eseményeket szülessenek 2012-ben…




Négy előrejelzés az amerikai piacról:
1. Megnő az RFID és a közösségi oldalakon megosztott információk használata…
Az okostelefonok, képmegosztó és más közösségi oldalak már nem számítanak újdonságnak. Nézzük mit hoz 2012!
2012 automatikus közösségi megosztásra ad majd lehetőséget az RFID-nek köszönhetően. Ibizán, és az Egyesült államokban már elérhetőek azok a szolgáltatások, amellyel a hotel automatikusan meg tudja osztani a vendégek képeit és az aktuális programokat a Facbebook-on, amelyhez még a telefon sem feltétlenül szükséges. (nem elhanyagolható szempont, ha éppen a medencénél lógatjuk a lábunkat!)
Mi is az az RFID? RFID (Radio Frequency IDentification) automatikus azonosításhoz és adatközléshez használt technológia, melynek lényege adatok tárolása és továbbítása RFID címkék és eszközök segítségével. Az RFID címke egy apró tárgy, amely rögzíthető, vagy beépíthető az azonosítani kívánt objektumba. Az objektum lehet tárgy, például egy árucikk, vagy alkatrész, illetve élőlény, így akár ember is.

2. Új video marketinges lehetőségek növekedése
A videók ereje továbbra is nagybetűs hírként jelenik meg mindenhol. Egy amerikai kutatás szerint a 2011. augusztusában közel 200 millió felhasználó nézett online videókat. Ebben a hónapban átlagosan 18 órányi videót néztek fejenként az emberek és az Egyesült Államok internetes közönségéből közel 6.9 billióan csatlakoztak valamilyen videó megosztó oldalhoz.
Ugyan már 2011-ben is alkalmazták ezeket a technikákat a rendezvény szervezők a jövő év még több lehetőség hoz, úgy mint „vlog”-ok, vásárlói elégedettségek és termékbemutató, vagy szakértői interjú oldalak létrehozásával.
3. Mobilitás új lehetőségei
A világon több mint 5 billió (igen, billió) ember mobil felhasználó, ami azt jelenti, hogy a a föld lakosainak több mint három negyede „mobil”! A mobil alkalmazások letöltésének száma 2015-re elérheti a 98 billiót!
Tehát 2012. még több lehetőséget hoz, hogy azokat is elérjék az eseményszervezők, akik út közben vannak!

4. CSR események száma továbbra is növekedik
Az utóbbi években a cégek egyre inkább szerveznek olyan eseményeket, amely valamilyen szociális, vagy jótékonysági céllal kerül megrendezésre, ez 2010-ben sem változik.
Ezek az események PR és hírértékkel bírnak és mind emellett a résztvevők is úgy érzik, hogy valami fontos részesei!
Tehát az Egyesült Államok rendezvény résztvevői sem riadnak vissza egy kis játszótér építéstől, vagy osztályterem kifestéstől.

álomrendezvény: parti egy irodaházban?

Országunkban az irodaházak, mint a gombák úgy nőnek ki a földből. Nagyon sokáig kihasználatlanul, parlagon hevernek, amit Németországban gyakran ki is használnak.

Milyen lehetőségeket ad nekünk egy irodaház?
- új, és egyben feltűnő helyszín
- látványos kültéri lehetőségek
- steril, könnyen dekorálható felületek
- több szint

Hogyan működött ez Németországban?
Az első szinten fehér terem fogadta a vendégeket, ahol az érkezés alatt kis aktivitásokkal és háttérzenével szórakozatták az érkezőket, majd a második szinten a márkát bemutató 360 fokos körtúrában vehettek részt, végül a harmadik szinten tartották a gála vacsorát.

őszi/téli rendezvénykollekció: HASZNÁLJUNK SZÍNEKET, TEXTÚRÁKAT!

Szakítsunk a hagyományokkal, használjunk színeket! Őszi/Téli színek 2011/2012: bambusz (bamboo), korall (emberglow), pasztell rózsaszín (honeysuckle), lángvirág (phlox), cédrusfa (cedar), sötét kékes-zöld(deep teal), kávé (coffee), nugát (nougat), világos orchidea (orchid hush), és „kő-szürke (quarry).


Mindenkinek megvannak a saját ötletei, elképzelései, ha desing-ról van szó. Magyarországon nagy divat a koncepcionális rendezvény, egy időre, érdemes azonban elszakadni a hagyományos terítéstől, dekorációtól és színektől. Ahogy a jó amerikai mondja: „Think outside the box”, azaz gondolkodjunk szabadon, kreatívan, a kényszeres, berögződött, régi szokások helyett.

Szövet és textil: térjünk el a hagyományostól és gondolkodjunk dombornyomású, préselt mintázatú anyagokban!

A 2011/2012-es trend a színek mellett, az olyan textúrák használatát is előrevetíti, mint a Dupioni selyem (a selyem poliészter verziója), a levélrózsa díszítésű anyagok, vagy más dombor-nyomott textilek használata, amelyek egyedi és dekadens jelleget adhatnak a rendezvénynek. És ne feledkezzünk meg a Pucci színekről és mintákról sem: ezek merészséget és stílust kölcsönözhetnek egy hagyományos esti, vagy koktél partinak.

2011/2012-es trendek:
„Eco Chic” – A környezettudatosság nem csak a cég honlapján és PR cikkeiben jelenhet meg. Újrahasznosított papírból készült meghívó, őstermelőtől beszerzett ételek, alapanyagok zsákvászon elegáns textillel párosítva- ezek mind-mind meghozzák a kellő hatást.
„Kopott Chic”- Ne féljünk keverni a színeket, textúrákat és mintákat! Mesés látványt és hangulatot kölcsönözhetnek, akár egy teljesen letisztult, egyszerű helyszínen is.
„Egyszerű Chic”
–Egyszerű letisztult színek használata, a csont fehér, ekrü és a kávé mokka keverésével érhetjük el az egyszerűen sikkes hangulatot.
„Színes Chic” –„Aki mer, az nyer”! Merjünk színeket használni, ne ragadjunk le a fehér, ekrü, bordó és kék alapszíneknél. Szokatlan színek párosításával szenzációs hatást érhetünk el: pl. kékeszöld & papaya; bíbor & jég kék; szürke & sárga, mandarin & fukszia.


Részletekért keresse kollégáinkat!