Átadásra került a 24db E.ON Advent pályázat karácsonyfája a nyertes pályázóknak:
Gratulálunk valamennyi indulónak, és egy óriási köszönet az E.ON-nak a pályázat lehetőségéért.
Boldog Karácsonyt mindenkinek!
Népszerű a terminálból nyílt rendezvényközpont
Egyre több foglalás érkezik a néhány hete újra nyitott 1. Terminál területére, amelyet szakmai partnerek bevonásával rendezvényközpontként üzemeltet tovább a Budapest Airport. A héten tartott nyílt napot követően sorra érkeznek a megkeresések, illetve a konkrét megrendelések is. Az érdeklődés nagysága érthető: közeleg az év vége, vagyis az az időszak, amikor hagyományosan a legtöbb vállalati rendezvényt tartják.
December végéig már biztosan több nagyszabású rendezvénynek, találkozónak ad helyet a reptéri rendezvényközponttá avanzsált reptéri terminál. Október 25-én a Terminal 1 Airport Event Center üzemeltetői nagyszabású nyílt napot tartott a rendezvény- és konferenciaszervező szakma számára. Az eseményen az 1. Terminál korábbi utasforgalmi tereit, helyiségeit (a tranzit váró kivételével) a legkülönfélébb igények szerint rendezték be, amelynek célja az volt, hogy bemutassák a szakmai közönség számára a terminál sokoldalú felhasználási lehetőségeit. A profi berendezésnek köszönhetően senki nem mondhatta volna meg, hogy valójában ez nem egy igazi rendezvény, csupán egy kiállítás: a legmagasabb szintű fény- és hangtechnika lett felsorakoztatva, a színpadról pedig szinte csak a fellépők hiányoztak.
A reptéri rendezvényközpont üzemeltetői az érkezési csarnokban közel négyszáz fős konferenciatermet alakítottak ki, míg az indulási oldalon egy bemutatótermet rendeztek be kényelmes kanapékkal. Ebbe a térbe még egy, a repülőtéri forgalmi előtereken dolgozó sárga-fekete kockás (ún. follow me) autót is kiállítottak. A központi csarnok lehetséges berendezésének egyik példájaként vacsoraasztalok álltak, valamint egy kisebb színpad is helyet kapott. A galériaszinten büféasztalos kávézók, valamint kényelmes pihenősarkok lettek kialakítva.
„Reméltük, hogy kedvező fogadtatása lesz az 1. Terminál újranyitásának, ez a nagyszámú érdeklődés azonban még minket is meglepett” – közölte Trencsén Andrea, a Budapest Airport légiközlekedési marketing és termékfejlesztési vezetője. Hozzátette: „a repülőtéri rendezvényközpont akár nyolcszáz fős találkozók számára is helyet adhat, ami érthetően felkelti a rendezvényszervezők figyelmét, hiszen Budapesten kevés ilyen lehetőség akad.”
Terminal 1 Airport Event Center a weben: www.terminal1.hu
December végéig már biztosan több nagyszabású rendezvénynek, találkozónak ad helyet a reptéri rendezvényközponttá avanzsált reptéri terminál. Október 25-én a Terminal 1 Airport Event Center üzemeltetői nagyszabású nyílt napot tartott a rendezvény- és konferenciaszervező szakma számára. Az eseményen az 1. Terminál korábbi utasforgalmi tereit, helyiségeit (a tranzit váró kivételével) a legkülönfélébb igények szerint rendezték be, amelynek célja az volt, hogy bemutassák a szakmai közönség számára a terminál sokoldalú felhasználási lehetőségeit. A profi berendezésnek köszönhetően senki nem mondhatta volna meg, hogy valójában ez nem egy igazi rendezvény, csupán egy kiállítás: a legmagasabb szintű fény- és hangtechnika lett felsorakoztatva, a színpadról pedig szinte csak a fellépők hiányoztak.
A reptéri rendezvényközpont üzemeltetői az érkezési csarnokban közel négyszáz fős konferenciatermet alakítottak ki, míg az indulási oldalon egy bemutatótermet rendeztek be kényelmes kanapékkal. Ebbe a térbe még egy, a repülőtéri forgalmi előtereken dolgozó sárga-fekete kockás (ún. follow me) autót is kiállítottak. A központi csarnok lehetséges berendezésének egyik példájaként vacsoraasztalok álltak, valamint egy kisebb színpad is helyet kapott. A galériaszinten büféasztalos kávézók, valamint kényelmes pihenősarkok lettek kialakítva.
„Reméltük, hogy kedvező fogadtatása lesz az 1. Terminál újranyitásának, ez a nagyszámú érdeklődés azonban még minket is meglepett” – közölte Trencsén Andrea, a Budapest Airport légiközlekedési marketing és termékfejlesztési vezetője. Hozzátette: „a repülőtéri rendezvényközpont akár nyolcszáz fős találkozók számára is helyet adhat, ami érthetően felkelti a rendezvényszervezők figyelmét, hiszen Budapesten kevés ilyen lehetőség akad.”
Terminal 1 Airport Event Center a weben: www.terminal1.hu
Tegyük együtt fényesebbé az ünnepet! - Országos E.ON Adventi Pályázat közösségek számára
Az E.ON Advent Pályázaton kisközösségek nyerhetnek energiatakarékos LED izzókkal díszített karácsonyfát és adventi csomagokat településüknek. A legkiemelkedőbb pályázatot beküldő közösség települését pedig külön fődíjjal, egy adventi programmal jutalmazza a vállalat.
A pályázaton helyi közösségek, baráti társaságok mutathatják be kreatív módon hogyan készülődnek a karácsonyra, mit jelent számukra a szeretet ünnepe. Mindezzel nem csak maguk, hanem városuk, lakóhelyük számára is fényesebbé tehetik az adventet.
Ismét eltelt egy év, közelednek a karácsonyi ünnepek, egyre fontosabbá válnak az együtt töltött percek. Az adventi készülődés, a karácsonyt megelőző hetek mindenki számára a szeretetteljes, örömteli várakozás időszakát jelentik. A kisebb közösségek - legyen szó akár baráti összefogásról, a településen működő táncegyesületről, népdalkörről, szülői közösségről, iskolai csapatokról, művészeti csoportról - kreativitásukat bevetve most különleges módon emelhetik lakóhelyük ünnepi fényét.
„A helyi közösségek kiemelkedően értékes, meghatározó szereplői a településeknek. Őket szeretnénk megszólítani és aktivizálni, hogy ezúttal a legaktívabb, legkreatívabb csoportok lakóhelyük számára nyerhessenek. Szeretnénk felhívni a figyelmet az ünnep különleges jellegére, elősegítve egyúttal a különböző társaságok egymásra találását, valamint hozzájárulni a települések közös ünnepléséhez.” - mondta el a pályázattal kapcsolatban Károlyi Zsuzsanna, az E.ON Hungária Zrt. kommunikációs vezetője.
Az adventi készülődés időszaka minden közösségben más és más, ezért is lesznek várhatóan izgalmasak a pályázati anyagok, amelyeket fotó vagy videó formájában várnak. Fődíjként az E.ON a legjobb 24 pályázó közösség lakóhelyének forgalmas pontján egy-egy energiatakarékos LED izzókkal feldíszített, kb. 5 méteres karácsonyfát állít majd fel december elején. A nyertesek adventi készülődéséhez további ajándékcsomagokkal járul hozzá az E.ON, a legkiemelkedőbb pályázatot beküldő közösség települését pedig külön fődíjjal jutalmazzák. A pályázatokat november 5-től november 19-ig lehet benyújtani a www.eonadvent.hu oldalon keresztül, ahol további információk is elérhetőek. A beküldött pályázatokat három kategóriában, településméret alapján díjazzák. Az eredmények november 26-tól várhatóak.
A pályázaton helyi közösségek, baráti társaságok mutathatják be kreatív módon hogyan készülődnek a karácsonyra, mit jelent számukra a szeretet ünnepe. Mindezzel nem csak maguk, hanem városuk, lakóhelyük számára is fényesebbé tehetik az adventet.
Ismét eltelt egy év, közelednek a karácsonyi ünnepek, egyre fontosabbá válnak az együtt töltött percek. Az adventi készülődés, a karácsonyt megelőző hetek mindenki számára a szeretetteljes, örömteli várakozás időszakát jelentik. A kisebb közösségek - legyen szó akár baráti összefogásról, a településen működő táncegyesületről, népdalkörről, szülői közösségről, iskolai csapatokról, művészeti csoportról - kreativitásukat bevetve most különleges módon emelhetik lakóhelyük ünnepi fényét.
„A helyi közösségek kiemelkedően értékes, meghatározó szereplői a településeknek. Őket szeretnénk megszólítani és aktivizálni, hogy ezúttal a legaktívabb, legkreatívabb csoportok lakóhelyük számára nyerhessenek. Szeretnénk felhívni a figyelmet az ünnep különleges jellegére, elősegítve egyúttal a különböző társaságok egymásra találását, valamint hozzájárulni a települések közös ünnepléséhez.” - mondta el a pályázattal kapcsolatban Károlyi Zsuzsanna, az E.ON Hungária Zrt. kommunikációs vezetője.
Az adventi készülődés időszaka minden közösségben más és más, ezért is lesznek várhatóan izgalmasak a pályázati anyagok, amelyeket fotó vagy videó formájában várnak. Fődíjként az E.ON a legjobb 24 pályázó közösség lakóhelyének forgalmas pontján egy-egy energiatakarékos LED izzókkal feldíszített, kb. 5 méteres karácsonyfát állít majd fel december elején. A nyertesek adventi készülődéséhez további ajándékcsomagokkal járul hozzá az E.ON, a legkiemelkedőbb pályázatot beküldő közösség települését pedig külön fődíjjal jutalmazzák. A pályázatokat november 5-től november 19-ig lehet benyújtani a www.eonadvent.hu oldalon keresztül, ahol további információk is elérhetőek. A beküldött pályázatokat három kategóriában, településméret alapján díjazzák. Az eredmények november 26-tól várhatóak.
Google Drive a rendezvények regisztrációjának szolgálatában
A rendezvények résztvevőinek regisztrálása sokszor igen sok adminisztrációs feladatot hárít a szervezőkre. Nagyobb résztvevői létszám esetén már nem kevés energiát kíván amíg a meghívottak listája táblázatba rendezett formát ölt, történjenek a regisztrációk akár e-mailben vagy regisztrációs űrlapon.
Erre a problémára ad megoldást a Digitalwave Google Drive Connect szolgáltatása, amely segítségével a résztvevői regisztrációk közvetlenül egy Google Drive táblázatba kerülve azonnal táblázatos formában válnak elérhetővé. A táblázat online elérhető és egyszerre többen és egyszerre is hozzáférhetnek, de természetesen csak azok a személyek akikkel meg van osztva.
Ez a gyakorlatban azt jelenti, mintha egy böngészőből elérhető Excel táblázatban történne a regisztrációk adminisztrációja, amelybe azonnal bekerülhetnek egy regisztrációs űrlapról az adatok vagy a regsztrációk egy kattintásra történő visszaigazolásai a meghívó e-mailekből. Így a szervezők amellett, hogy bárhonnan elérhetik a regisztráltak listáját egyben mindig a valós idejű adatokhoz férhetnek hozzá.
Természetesen a Google Drive táblázatai Excel formátumban is letölthetők egy kattintásra, de aki egyszer találkozik a Drive-val gyorsan hozzá fog szokni, mert a Google számos olyan kényelmi szolgáltatást is biztosít mely az Excelben nem elérhető. (Például a táblázat adatváltozásának esetén e-mail értesítőt küld, stb. stb.)
A szolgáltatás fejlesztője és üzemeltetője a Digitalwave Hungary, a Multeam 360° Csoport tagja. További információ kérése: hello@digitalwave.hu
Erre a problémára ad megoldást a Digitalwave Google Drive Connect szolgáltatása, amely segítségével a résztvevői regisztrációk közvetlenül egy Google Drive táblázatba kerülve azonnal táblázatos formában válnak elérhetővé. A táblázat online elérhető és egyszerre többen és egyszerre is hozzáférhetnek, de természetesen csak azok a személyek akikkel meg van osztva.
Ez a gyakorlatban azt jelenti, mintha egy böngészőből elérhető Excel táblázatban történne a regisztrációk adminisztrációja, amelybe azonnal bekerülhetnek egy regisztrációs űrlapról az adatok vagy a regsztrációk egy kattintásra történő visszaigazolásai a meghívó e-mailekből. Így a szervezők amellett, hogy bárhonnan elérhetik a regisztráltak listáját egyben mindig a valós idejű adatokhoz férhetnek hozzá.
Természetesen a Google Drive táblázatai Excel formátumban is letölthetők egy kattintásra, de aki egyszer találkozik a Drive-val gyorsan hozzá fog szokni, mert a Google számos olyan kényelmi szolgáltatást is biztosít mely az Excelben nem elérhető. (Például a táblázat adatváltozásának esetén e-mail értesítőt küld, stb. stb.)
A szolgáltatás fejlesztője és üzemeltetője a Digitalwave Hungary, a Multeam 360° Csoport tagja. További információ kérése: hello@digitalwave.hu
Megnyílt az Atlantisz Rendezvénysziget
November elejétől új rendezvényközpont nyílt Zugló frekventált részén Atlantisz Rendezvénysziget néven.
Két szinten, egyedülálló belsőépítészeti megoldások lehetővé teszik, hogy dekoráció nélkül is egy varázslatos világban érezze magát az ember. Az épület kialakítása és elosztása lehetővé teszi, hogy kisebb rendezvények, sajtótájékoztatók mellett több száz fős partik is lebonyolíthatóak. A földszinten mintegy 1000 nm-en egy légterű, de kívánság szerint három részre osztható terület helyezkedik el.
Az emeleten található rendezvényterem kiválóan alkalmas sajtótájékoztatók, divatbemutatók, kisebb konferenciák, szemináriumok megtartására. A fenti terület a mintegy 350 nm-es, szekciótermekre osztható különterem, konferenciaterem.
A beépített színpad és fénytechnika, bármilyen műsor számára biztosítja a maximális élményt.
A helyszín teljesen felszerelt termelőkonyhával rendelkezik és igény esetén korlátozott létszámig catering ajánlatot tudunk tenni hideg-meleg állófogadásokra, koktélpartyra, szendvicspartira, konferencia bekészítésre.
Részletekért keresse kollégáinkat!
Két szinten, egyedülálló belsőépítészeti megoldások lehetővé teszik, hogy dekoráció nélkül is egy varázslatos világban érezze magát az ember. Az épület kialakítása és elosztása lehetővé teszi, hogy kisebb rendezvények, sajtótájékoztatók mellett több száz fős partik is lebonyolíthatóak. A földszinten mintegy 1000 nm-en egy légterű, de kívánság szerint három részre osztható terület helyezkedik el.
Az emeleten található rendezvényterem kiválóan alkalmas sajtótájékoztatók, divatbemutatók, kisebb konferenciák, szemináriumok megtartására. A fenti terület a mintegy 350 nm-es, szekciótermekre osztható különterem, konferenciaterem.
A beépített színpad és fénytechnika, bármilyen műsor számára biztosítja a maximális élményt.
A helyszín teljesen felszerelt termelőkonyhával rendelkezik és igény esetén korlátozott létszámig catering ajánlatot tudunk tenni hideg-meleg állófogadásokra, koktélpartyra, szendvicspartira, konferencia bekészítésre.
Részletekért keresse kollégáinkat!
Séta Dévára ezévben is
„Sok apró lépésből egy hosszú út lesz, sok apró jótettből egy egész csoda. Kozma Zsolt 440 km-t tesz meg a gyermekekért.” Ez a mottója a Séta Dévára programnak, amelynek keretében Kozma Zsolt október 27-én indult el Budapestről és a tervek szerint november 8-án ér Dévára.
A cél, hogy felhívja a figyelmet az alapítványra, melyet Böjte Csaba alapított és több, mint 2 000 gyermek gondját viseli. Erdély szerte 67 házban, Magyarországon három házban nevelkednek, jutnak meleg ételhez, tanulnak és lesznek testileg és lelkileg egészséges felnőttek a rászoruló gyermekekből. A házak gazdálkodnak, gyümölcsöt, zöldséget termesztenek, állatokat tartanak. A Dévai Szent Ferenc Alapítvány ezt a színt teszi a világhoz. A programot az idei évben három védnök is támogatja: a nagyszerű énekes Palya Bea, Dr. Bagdy Emőke a pozitív pszichológia neves alakja és Bogányi Gergely Kossuth-díjas zongoraművész. "Körülbelül egy euróba kerül nálunk egy gyermek egy napja. Egy euróból meg lehet menteni egy gyermeket. Hát megéri, jó vásár, nem?" (Böjte Csaba) Ezen gondolat mentén az út kilométereit támogathatja minden érdeklődő 1€/300 Ft-os „árfolyamon”. Mindenki maga dönt arról is, hogy hány kilométert fogad örökbe. Így lesz a Sétából adomány a rászoruló gyermekek számára. Az alapítvány külön alszámlát nyitott a Séta Dévára program számára: MKB Bank - 10300002-20145639-49020140 (Dévai Szent Ferenc Alapítvány)
A Sétáról további hírek: www.setadevara.hu
A cél, hogy felhívja a figyelmet az alapítványra, melyet Böjte Csaba alapított és több, mint 2 000 gyermek gondját viseli. Erdély szerte 67 házban, Magyarországon három házban nevelkednek, jutnak meleg ételhez, tanulnak és lesznek testileg és lelkileg egészséges felnőttek a rászoruló gyermekekből. A házak gazdálkodnak, gyümölcsöt, zöldséget termesztenek, állatokat tartanak. A Dévai Szent Ferenc Alapítvány ezt a színt teszi a világhoz. A programot az idei évben három védnök is támogatja: a nagyszerű énekes Palya Bea, Dr. Bagdy Emőke a pozitív pszichológia neves alakja és Bogányi Gergely Kossuth-díjas zongoraművész. "Körülbelül egy euróba kerül nálunk egy gyermek egy napja. Egy euróból meg lehet menteni egy gyermeket. Hát megéri, jó vásár, nem?" (Böjte Csaba) Ezen gondolat mentén az út kilométereit támogathatja minden érdeklődő 1€/300 Ft-os „árfolyamon”. Mindenki maga dönt arról is, hogy hány kilométert fogad örökbe. Így lesz a Sétából adomány a rászoruló gyermekek számára. Az alapítvány külön alszámlát nyitott a Séta Dévára program számára: MKB Bank - 10300002-20145639-49020140 (Dévai Szent Ferenc Alapítvány)
A Sétáról további hírek: www.setadevara.hu
Kortárs festményaukció Down-szindrómás gyermekek támogatására
„A művészet integrál!” címmel 23 festményt mutat be a nagyközönség számára 2012. november 21-én, 19 órakor, a Kogart Házban a Down Egyesület, egy jótékonysági vacsorával egybekötött festményaukción. Az est fővédnöke és díszvendége Kovács Gábor úr.
A műalkotások 2011. március 21-én születtek a Vígszínházban, a Nemzetközi Down Világnapon. Alkotóik Down-szindrómás és ép gyerekek, kortárs festőművészek társaságában: ef. Zámbó István, Wahorn András, Tóth József, Timkó Bíbor, Bubla Éva, Horváth Judit, és Szabó Gábor. Az említett festmények sorát további 7 képpel egészítik ki a művészek, s ajánlják fel a szervezőnek, a Down Egyesületnek.
Az aukció és azt követő parti szervezését a Down Egyesület támogatója, a Multeam Events végzi.
Bővebb információk ezen a linken találhatóak.
Az aukció letölthető katalógusa itt érhető el.
A műalkotások 2011. március 21-én születtek a Vígszínházban, a Nemzetközi Down Világnapon. Alkotóik Down-szindrómás és ép gyerekek, kortárs festőművészek társaságában: ef. Zámbó István, Wahorn András, Tóth József, Timkó Bíbor, Bubla Éva, Horváth Judit, és Szabó Gábor. Az említett festmények sorát további 7 képpel egészítik ki a művészek, s ajánlják fel a szervezőnek, a Down Egyesületnek.
Az aukció és azt követő parti szervezését a Down Egyesület támogatója, a Multeam Events végzi.
Bővebb információk ezen a linken találhatóak.
Az aukció letölthető katalógusa itt érhető el.
Márton Nap Szekszárdon
Ünnepelje Márton Napját a Bodri Pincészet faluhelyi birtokán!
November 10-én különleges kulináris programmal vár mindenkit dr. Bodri István személyesen. A speciális Márton napi menüsor mellett a pincészet új borait, a 2012-es Gúnárt és Rozi Rozét is megkóstolhatják. A vendégeket kedvezményes szállás és transzfer is várja. A program 18 órakor kezdődik és egészen hajnali 2 óráig tart.
Részletekért keresse kollégáinkat!
November 10-én különleges kulináris programmal vár mindenkit dr. Bodri István személyesen. A speciális Márton napi menüsor mellett a pincészet új borait, a 2012-es Gúnárt és Rozi Rozét is megkóstolhatják. A vendégeket kedvezményes szállás és transzfer is várja. A program 18 órakor kezdődik és egészen hajnali 2 óráig tart.
Részletekért keresse kollégáinkat!
IKEA éjszakai úszópiac
Szeptember 14-én a londoni Regent csatorna autentikus úszó piaccá változott. Ikea termékek árasztották el a kanálist bemutatva a szezonális termékeket. Ötletes, merész, és legfőképpen hírértékű vállalkozás!
A rendezvényt egy londoni ügynökség álmodta és valósította meg. Az ázsiai úszópiac 11 úszó ladikból és 4 további kiállító hajóból állt.
A csatornát erre az estére hangulatos ázsiai piaccá változtatták. Minden hajó egy színvilágban pompázott és színészek fogadták az érdeklődőket és mutatták be az új kollekciókat
forrás: eventmagazine.co.uk
A rendezvényt egy londoni ügynökség álmodta és valósította meg. Az ázsiai úszópiac 11 úszó ladikból és 4 további kiállító hajóból állt.
A csatornát erre az estére hangulatos ázsiai piaccá változtatták. Minden hajó egy színvilágban pompázott és színészek fogadták az érdeklődőket és mutatták be az új kollekciókat
forrás: eventmagazine.co.uk
A Terminal 1 megnyitotta kapuit rendezvények számára
A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 1. Terminálja új, Terminal 1 Airport Event Center néven folytatja működését.
2012. október 1-től rendezvényhelyszínként ad otthont céges- és magánrendezvények számára. Izgalmas, kivételes adottságaival elsősorban nagyobb létszámú, exkluzív rendezvényeknek biztosíthat helyszínt a gálavacsoráktól kezdve a konferenciákon, ügyféltalálkozókon át akár a különleges autóbemutatókig.
Közel kétezer négyzetméteren, három földszinti csarnokkal, hatalmas galériával és a kifutópályára néző tetőterasszal várja vendégeit. Az épület mellett több, mint 400 autó számára található parkolóhely. A mozgáskorlátozott vendégek is akadálymentesen közlekedhetnek a teljes területen.
A helyszin a nyitást követően Nyilt Napot is szervez, 2012. október 25-én. Részletek ezen a linken érhetőek el.
2012. október 1-től rendezvényhelyszínként ad otthont céges- és magánrendezvények számára. Izgalmas, kivételes adottságaival elsősorban nagyobb létszámú, exkluzív rendezvényeknek biztosíthat helyszínt a gálavacsoráktól kezdve a konferenciákon, ügyféltalálkozókon át akár a különleges autóbemutatókig.
Közel kétezer négyzetméteren, három földszinti csarnokkal, hatalmas galériával és a kifutópályára néző tetőterasszal várja vendégeit. Az épület mellett több, mint 400 autó számára található parkolóhely. A mozgáskorlátozott vendégek is akadálymentesen közlekedhetnek a teljes területen.
A helyszin a nyitást követően Nyilt Napot is szervez, 2012. október 25-én. Részletek ezen a linken érhetőek el.
Soha nem látott méretek és mennyiségek a 2012-es Olimpiai megnyitón
Danny Boyle megnyitóját nemcsak az ő tehetsége fémjelezte, hanem a 21.század technikai megoldásai is, azaz 70 500 darab kijelző.
Az angol Crystal CG 70 500 darab kijelzőt használt Danny Boyle megnyitóján, hogy ezzel egy hatalmas digitális vetítővászonná változtassa magát a nézőteret is.
A pixel tablet-ek a székekhez voltak rögzítve a stadionban és több mint 70 percnyi animációval kápráztatták el a nézőket kiegészítve ezzel a színpadi jeleneteket.
A tableteket a Tait Tecnologies tervezte, akik a közelmúltban kötöttek megállapodást a Crystal CG-vel.
Minden tablet egy 9 pixeles négyzetbe volt rendezve , amely végül egy 634 500 pixeles felületet képezett a nézőtéren.
Ez volt az első alkalom, hogy a tabletek ilyen hatalmas méretű kivetítőként szolgáltak egy rendezvényen, speciális animációval, amellyel az egész stadion egy nagy kivetítővé vált.
Will Case a Crystal CG kreatív igazgatója, elmondta, hogy „Be akartuk vonni a közönséget a produkcióba. Azáltal, hogy nem voltuk bekorlátozva az óriás kivetítőkkel megkaptuk a lehetőséget és a kihívást, hogy a színpad és a nézőtér eggyé váljon. Ami sikerült is."
Majd hozzátette: "Szemtanúi lehetünk a tradicionális videó kivetítő halálának – amely át fogja alakítani a rendezvények jövőbeli megjelenését és megjelenítési formáit. Sokkal mélyebb élményekben lehet majd részük a vendégeknek."
A projektet 14 hét alatt készítették el, 50 fős gárdával. Az első próbát július 10-én tartották az Olimpiai Stadionban.
A Crystal CG a hivatalos digitális szolgáltatója a 2012-es Olimpiának és a 2008-as Beijing Olimpia grafikai tervezéséhez is hozzájárult.
forrás: www.eventmagazine.co.uk
Részletekért keresse kollégáinkat!
Az angol Crystal CG 70 500 darab kijelzőt használt Danny Boyle megnyitóján, hogy ezzel egy hatalmas digitális vetítővászonná változtassa magát a nézőteret is.
A pixel tablet-ek a székekhez voltak rögzítve a stadionban és több mint 70 percnyi animációval kápráztatták el a nézőket kiegészítve ezzel a színpadi jeleneteket.
A tableteket a Tait Tecnologies tervezte, akik a közelmúltban kötöttek megállapodást a Crystal CG-vel.
Minden tablet egy 9 pixeles négyzetbe volt rendezve , amely végül egy 634 500 pixeles felületet képezett a nézőtéren.
Ez volt az első alkalom, hogy a tabletek ilyen hatalmas méretű kivetítőként szolgáltak egy rendezvényen, speciális animációval, amellyel az egész stadion egy nagy kivetítővé vált.
Will Case a Crystal CG kreatív igazgatója, elmondta, hogy „Be akartuk vonni a közönséget a produkcióba. Azáltal, hogy nem voltuk bekorlátozva az óriás kivetítőkkel megkaptuk a lehetőséget és a kihívást, hogy a színpad és a nézőtér eggyé váljon. Ami sikerült is."
Majd hozzátette: "Szemtanúi lehetünk a tradicionális videó kivetítő halálának – amely át fogja alakítani a rendezvények jövőbeli megjelenését és megjelenítési formáit. Sokkal mélyebb élményekben lehet majd részük a vendégeknek."
A projektet 14 hét alatt készítették el, 50 fős gárdával. Az első próbát július 10-én tartották az Olimpiai Stadionban.
A Crystal CG a hivatalos digitális szolgáltatója a 2012-es Olimpiának és a 2008-as Beijing Olimpia grafikai tervezéséhez is hozzájárult.
forrás: www.eventmagazine.co.uk
Részletekért keresse kollégáinkat!
Bringázz az ügyfelekkel, csapatoddal, családoddal…
Ha szeretnénk elszakadni egy kicsit az ismert környezettől, itt az ideje körülnézni a „szomszédban”. Alsó-Ausztria most INGYENES BRINGATÉRKÉPET is biztosít ehhez.
Rendelje meg az ingyenes térképet, ismerkedjen a környékkel és máris körvonalazódik egy csapatépítő, vagy kiemelt ügyfélprogram forgatókönyve.
Könnyed bringázás a családi útvonalakon, este pihenés egy medencés, szaunás szálláson, beszélgetés, pihenés, élmény, ami egyenesen vezet a lojalitás építéshez.
Link az ingyenes térképhez: http://www.also-ausztria.info/portal/hu/webshop.asp?medium=NOE09PS&tt=NOE09PS_R2&nocache=ja&wsakt=6&id=72362
Részletekért keresse kollégáinkat!
Rendelje meg az ingyenes térképet, ismerkedjen a környékkel és máris körvonalazódik egy csapatépítő, vagy kiemelt ügyfélprogram forgatókönyve.
Könnyed bringázás a családi útvonalakon, este pihenés egy medencés, szaunás szálláson, beszélgetés, pihenés, élmény, ami egyenesen vezet a lojalitás építéshez.
Link az ingyenes térképhez: http://www.also-ausztria.info/portal/hu/webshop.asp?medium=NOE09PS&tt=NOE09PS_R2&nocache=ja&wsakt=6&id=72362
Részletekért keresse kollégáinkat!
Új alkalmazás rendezvényszervezőknek
Webes okostelefon-alkalmazás készítő szolgáltatás a piacon rendezvényre
Az InstApp egy olyan ingyenes webes szolgáltatást nyújt, amelynek segítségével a rendezvényszervező könnyen, gyorsan, fejlesztői segítség nélkül készítheti el bármilyen típusú rendezvényére az okostelefon alkalmazást több platformra is (jelenleg Android és iOS, a későbbiekben Windows Phone).
“A különböző típusú rendezvények látogatói az esemény alatt folyamatos tájékoztatást kaphatnak az éppen futó programokról, helyszínekről, előadókról, míg a rendezvényszervezők a szervezési időszak elejétől egészen a rendezvény lezárását követő időszakig kommunikálhatnak a résztvevőkkel” – mondta el Kiss Gergely az Attrecto Zrt. vezetője.-“az ingyenesen használható webes felületen fejlesztői segítség nélkül készülhetnek el a rendezvények alkalmazásai. A rendezvényszervezők a termék alkalmazásával élen járhatnak az innovatív megoldások alkalmazásában, költségeiket csökkenthetik és nem utolsósorban “zöldebb” rendezvényt szervezhetnek, hiszen kevesebb nyomtatott anyagra lesz szükségük.”
A résztvevők ezt az alkalmazást le tudják tölteni a mobiltelefonjukra és valós idejű tájékoztatást kaphatnak a programokról, a helyszínről, az előadókról, kiállítókról, stb.
Az alkalmazás a rendezvény előtt, alatt és után is kommunikációs lehetőséget nyújt a szervezőnek, hogy minél könnyebben elérje a résztvevőket.
forrás: http://insiderblog.hu/blogzine/2012/07/16/uj-alkalmazas-rendezvenyszervezoknek/
Részletekért keresse kollégáinkat!
Az InstApp egy olyan ingyenes webes szolgáltatást nyújt, amelynek segítségével a rendezvényszervező könnyen, gyorsan, fejlesztői segítség nélkül készítheti el bármilyen típusú rendezvényére az okostelefon alkalmazást több platformra is (jelenleg Android és iOS, a későbbiekben Windows Phone).
“A különböző típusú rendezvények látogatói az esemény alatt folyamatos tájékoztatást kaphatnak az éppen futó programokról, helyszínekről, előadókról, míg a rendezvényszervezők a szervezési időszak elejétől egészen a rendezvény lezárását követő időszakig kommunikálhatnak a résztvevőkkel” – mondta el Kiss Gergely az Attrecto Zrt. vezetője.-“az ingyenesen használható webes felületen fejlesztői segítség nélkül készülhetnek el a rendezvények alkalmazásai. A rendezvényszervezők a termék alkalmazásával élen járhatnak az innovatív megoldások alkalmazásában, költségeiket csökkenthetik és nem utolsósorban “zöldebb” rendezvényt szervezhetnek, hiszen kevesebb nyomtatott anyagra lesz szükségük.”
A résztvevők ezt az alkalmazást le tudják tölteni a mobiltelefonjukra és valós idejű tájékoztatást kaphatnak a programokról, a helyszínről, az előadókról, kiállítókról, stb.
Az alkalmazás a rendezvény előtt, alatt és után is kommunikációs lehetőséget nyújt a szervezőnek, hogy minél könnyebben elérje a résztvevőket.
forrás: http://insiderblog.hu/blogzine/2012/07/16/uj-alkalmazas-rendezvenyszervezoknek/
Részletekért keresse kollégáinkat!
Magyarország eldugott kincsei – Kelemen Majorság
Piliscsév egyik zsákutcája kerítéssel ér véget, egy táblával, amin az áll: „Kecskesajt kapható…” Vajon mit találunk még emögött a kerítés mögött?
A falusi vendéglátásra készülő Kelemen Majorságban nemcsak a hagyományos állattartás tekinthető meg, ahol szinte valamennyi háziállat fellelhető. A felejthetetlen élmény mellett mostanra falusi szálláshelyek kialakításával is elkészültek a majorság tulajdonosai, ahol csapatépítők, családi napok egyedi konferenciák és dolgozói napok is egyaránt helyet találhatnak.
Saját készítésű kecskesajtok, kemencében sült házi finomságok fogadják a vendégeket, és nemcsak a gyerekek ismerkedhetnek meg a hagyományos mezőgazdasági eszközök használatával, mint a kukoricamorzsoló, vagy a szecskavágó.
A majorság egy nyugodt sziget közel, és mégis távol a nyüzsgő várostól, ahol feltöltődhetünk, kikapcsolódhatunk magunkba szívva a falusi levegőt és életmódot.
Részletekért keresse kollégáinkat!
Fesztivál szezon Angliában is…
Bátraké a szerencse? Fesztivál, ahol kitiltják a pénzt és nem a fesztiválkártyáért cserébe…
Egy új háromnapos „kísérleti” fesztivál keretében az angol szervezők új szabályt – nagyon bátor szabályt – vezetnek be. Megkérték a résztvevőket, hogy ne hozzanak pénzt a fesztiválra, csak saját „ellátmányt”!
A „Road to Nowhere” (Út a semmibe) Fesztiválra 500 résztvevőt várnak augusztus 3 és 5 között Somersetben.
Valutát, pénzt, bankkártyát, azaz semmilyen fizető eszközt nem lehet használni a helyszínen. A résztvevőknek saját ellátmányt, ételt, italt kell hozni a háromnapos rendezvényre, mert a helyszínen nem árulnak ételt, vagy italt. Sőt a vendégek megépíthetik saját házaikat is a kempingen belül.
A fesztivál honlapja bátorítja a vendégeket a kreatív együttműködésre. Egész pontosan így írja le a program és a szervezők álláspontját: „A Road To Nowhere kurátor és nem diktátor. A célunk, hogy összeolvasszuk és megnyújtsuk a kreatív határokat eközben az egyedi élmény közben.”
A szervezők egyike ezt nyilatkozta az angol Event Magazin-nak: „ A döntés, hogy ne legyen hagyományos fizető eszköz a helyszínen, elég nehéz, viszont ezzel szeretnénk bátorítani az osztozást és leginkább a hierarchia eltörlését, amely más fesztiválokon létezik. Valami olyat szeretnénk alkotni, ami még nem létezik.”
A szervezők bevontak fesztivál szervezőket, művészeket, rendezvényszervezőket és divattervezőket. Elmondásuk alapján: „Először csak egy ötlet volt barátok között és lassan kinőtte magát. Mostanra egy 40 fős csoport és már nem egy dologról és egy emberről szól az egész!”
Az ötlet részben onnan indult, hogy 2012-es Glastonbury Fesztivál elmarad, persze a szervezők nem akarnak hasonlítani a Glastonbury-hez.
A fesztiválon kültéri és beltéri színpadokon zenekarok, DJ-k fognak játszani. Lesz „Elvarázsolt Erdő”, remekművek a Londoni Spirituális Főiskolától, bicikli-hajtású mozi, turkáló, és graffity workshop.
A résztvevőket arra ösztönzik, hogy a közösségi oldalak segítségével minél többen érkezzenek egy autóval és a fesztivál végén minden vigyenek haza magukkal.
forrás: http://www.roadtonowhere.org
Részletekért keresse kollégáinkat!
Egy új háromnapos „kísérleti” fesztivál keretében az angol szervezők új szabályt – nagyon bátor szabályt – vezetnek be. Megkérték a résztvevőket, hogy ne hozzanak pénzt a fesztiválra, csak saját „ellátmányt”!
A „Road to Nowhere” (Út a semmibe) Fesztiválra 500 résztvevőt várnak augusztus 3 és 5 között Somersetben.
Valutát, pénzt, bankkártyát, azaz semmilyen fizető eszközt nem lehet használni a helyszínen. A résztvevőknek saját ellátmányt, ételt, italt kell hozni a háromnapos rendezvényre, mert a helyszínen nem árulnak ételt, vagy italt. Sőt a vendégek megépíthetik saját házaikat is a kempingen belül.
A fesztivál honlapja bátorítja a vendégeket a kreatív együttműködésre. Egész pontosan így írja le a program és a szervezők álláspontját: „A Road To Nowhere kurátor és nem diktátor. A célunk, hogy összeolvasszuk és megnyújtsuk a kreatív határokat eközben az egyedi élmény közben.”
A szervezők egyike ezt nyilatkozta az angol Event Magazin-nak: „ A döntés, hogy ne legyen hagyományos fizető eszköz a helyszínen, elég nehéz, viszont ezzel szeretnénk bátorítani az osztozást és leginkább a hierarchia eltörlését, amely más fesztiválokon létezik. Valami olyat szeretnénk alkotni, ami még nem létezik.”
A szervezők bevontak fesztivál szervezőket, művészeket, rendezvényszervezőket és divattervezőket. Elmondásuk alapján: „Először csak egy ötlet volt barátok között és lassan kinőtte magát. Mostanra egy 40 fős csoport és már nem egy dologról és egy emberről szól az egész!”
Az ötlet részben onnan indult, hogy 2012-es Glastonbury Fesztivál elmarad, persze a szervezők nem akarnak hasonlítani a Glastonbury-hez.
A fesztiválon kültéri és beltéri színpadokon zenekarok, DJ-k fognak játszani. Lesz „Elvarázsolt Erdő”, remekművek a Londoni Spirituális Főiskolától, bicikli-hajtású mozi, turkáló, és graffity workshop.
A résztvevőket arra ösztönzik, hogy a közösségi oldalak segítségével minél többen érkezzenek egy autóval és a fesztivál végén minden vigyenek haza magukkal.
forrás: http://www.roadtonowhere.org
Részletekért keresse kollégáinkat!
Footgolf - frissítse fel a családi és sportnap játékait
Újra itt a szabadtéri programok időszaka! Ha kezd unalmassá válni a focimeccs, csocsóbajnokság, és valami új játékba vonná be csapatát, lőjön lyukra focilabdával…
A FootGolf játék a labdarúgás és a klasszikus golf szabályait egyesíti olyan módon, hogy egy golfpálya szakaszait nem ütőkkel és golflabdával, hanem focilabdával kell megjátszani.
A FootGolf attól válik kiváltképp érdekessé és izgalmassá, hogy ötvözi a hagyományosan rendkívül küzdelmes, erőt, dinamizmust és kreativitást igénylő labdarúgást az ezen erősségek nagy részére ugyancsak építő, de mindemellett precizitást, higgadtságot megkívánó és exkluzív golffal!
A FootGolfot leírni nehéz, egyszerűen ki kell próbálni!
A játék célja, hogy az elütőhelyről (Tee) minél kevesebb rúgással juttassuk el a labdát a pálya végén levő lyukba (Hole). A Footgolfot rendszerint 9 lyukra játsszák, tehát a játék során 9 pályát kell teljesíteni egymás után.
A játék folyamán elért végeredményt az egyes pályákon teljesített rúgásszám összege adja meg.
A 9 hole bevételéhez több mint 3 kilométeres távolságon kell minél kevesebb rúgással célba juttatni a labdát. Ez pedig egy igazi kihívás, melyet a pályát (fairway) körülvevő, hosszabb füvű területek (rough), erdősávok, terepegyenlőtlenségek, és homokakadályok (bunker) még izgalmasabbá tesznek!
Honnan jön a FootGolf?
Három évvel ezelőtt, Hollandiából indult el a Footgolf, mely a labdarúgás és a klasszikus golf szabályait ötvözi. Mára Hollandia mellett Argentínában és az Egyesült Államokban is komoly bázisa van a sportágnak, mely 2010. óta hazánkban is bontogatja szárnyait.
Ha csapata is barátságban van a focilabdával, akkor próbálja ki bátran ezt az új és izgalmas sportágat, melyhez a klasszikus golffal ellentétben nincs szükség különösebb felkészültségre, csak higgadtságra, stratégiai érzékre és ügyességre!
Hol elérhető Footgolf pálya? Kérdezze kollégáinkat és segítünk!
A FootGolf játék a labdarúgás és a klasszikus golf szabályait egyesíti olyan módon, hogy egy golfpálya szakaszait nem ütőkkel és golflabdával, hanem focilabdával kell megjátszani.
A FootGolf attól válik kiváltképp érdekessé és izgalmassá, hogy ötvözi a hagyományosan rendkívül küzdelmes, erőt, dinamizmust és kreativitást igénylő labdarúgást az ezen erősségek nagy részére ugyancsak építő, de mindemellett precizitást, higgadtságot megkívánó és exkluzív golffal!
A FootGolfot leírni nehéz, egyszerűen ki kell próbálni!
A játék célja, hogy az elütőhelyről (Tee) minél kevesebb rúgással juttassuk el a labdát a pálya végén levő lyukba (Hole). A Footgolfot rendszerint 9 lyukra játsszák, tehát a játék során 9 pályát kell teljesíteni egymás után.
A játék folyamán elért végeredményt az egyes pályákon teljesített rúgásszám összege adja meg.
A 9 hole bevételéhez több mint 3 kilométeres távolságon kell minél kevesebb rúgással célba juttatni a labdát. Ez pedig egy igazi kihívás, melyet a pályát (fairway) körülvevő, hosszabb füvű területek (rough), erdősávok, terepegyenlőtlenségek, és homokakadályok (bunker) még izgalmasabbá tesznek!
Honnan jön a FootGolf?
Három évvel ezelőtt, Hollandiából indult el a Footgolf, mely a labdarúgás és a klasszikus golf szabályait ötvözi. Mára Hollandia mellett Argentínában és az Egyesült Államokban is komoly bázisa van a sportágnak, mely 2010. óta hazánkban is bontogatja szárnyait.
Ha csapata is barátságban van a focilabdával, akkor próbálja ki bátran ezt az új és izgalmas sportágat, melyhez a klasszikus golffal ellentétben nincs szükség különösebb felkészültségre, csak higgadtságra, stratégiai érzékre és ügyességre!
Hol elérhető Footgolf pálya? Kérdezze kollégáinkat és segítünk!
bútor felfújva…?
Lássuk be, egy családi naphoz, vagy csapatépítőhöz is szükség van bútorra! Milyen legyen? Minimál kanapé? Trendi, de nem praktikus. Sörpad? Költséghatékony, de nem stílusos! Éppen ezért fújjuk fel a dolgot…Ideje elszakadni a hagyományos rendezvénybútoroktól és személyiséget adni rendezvényünknek már a berendezéssel is.
A New Edge kibővítette választékát. A Blofield 2 személyes felfújható kanapéknak nem árt a vizes fürdőnadrág, vagy a maszatos gyerekmancs, de megállja helyét egy beltéri klub helyiségben is. Meghatározó képe lehet egy eseménynek, egyedivé és stílusossá teheti vele rendezvényét, mindezt alacsony szállítási költséggel és egyszerű telepítéssel.
Részletekért keresse kollégáinkat!
A New Edge kibővítette választékát. A Blofield 2 személyes felfújható kanapéknak nem árt a vizes fürdőnadrág, vagy a maszatos gyerekmancs, de megállja helyét egy beltéri klub helyiségben is. Meghatározó képe lehet egy eseménynek, egyedivé és stílusossá teheti vele rendezvényét, mindezt alacsony szállítási költséggel és egyszerű telepítéssel.
Részletekért keresse kollégáinkat!
Portugália - EUBEA
Folytatjuk az európai Best Events Award érdekes rendezvényeinek sorát. Helyszín: Portugália, kategória: nagyközönségnek szóló rendezvény. Feladat: Liszabon fő utcáját hatalmas farmmá változtatni.
Feladat: a hazai termékek támogatása és fogyasztásösztönzés. „Portugálság” ünneplése egy piknikre összegyűjtve családok ezreit az ország minden részéről, és végül Tony Carreira koncerttel zárva a napot!
Kreatív: Létrehozni egy vidéki farm hű mását, amely kompatibilis egy igazán nemzetközi portugál énekessel. Létrehozni a legemblematikusabb utat a fővárosban, ahol a családok egy óriás farmon simogathatják az állatokat és számos igazi portugál gyümölcs, fűszer, zöldség között sétálhatnak.
A rendezvény sikerét 32 nemzeti termelő, több mint 260 állat, 5500 ágyás, körülbelül 1100 köbméter föld és 20 tonna zöldség biztosította.
Eredmény: A 10 Milliós lakosságból 500 000 ember vett részt a rendezvényen. Állami támogatást kapott a rendezvény és Tony Carreira megtöltötte a teret. 5500 ágyás, 1100 köbméter föld, 20 000 kg zöldség, 1 520 000 palánta és 266 állat járult hozzá az esemény sikeréhez.
(forrás: http://www.besteventawards.com)
Részletekért keresse kollégáinkat!
Feladat: a hazai termékek támogatása és fogyasztásösztönzés. „Portugálság” ünneplése egy piknikre összegyűjtve családok ezreit az ország minden részéről, és végül Tony Carreira koncerttel zárva a napot!
Kreatív: Létrehozni egy vidéki farm hű mását, amely kompatibilis egy igazán nemzetközi portugál énekessel. Létrehozni a legemblematikusabb utat a fővárosban, ahol a családok egy óriás farmon simogathatják az állatokat és számos igazi portugál gyümölcs, fűszer, zöldség között sétálhatnak.
A rendezvény sikerét 32 nemzeti termelő, több mint 260 állat, 5500 ágyás, körülbelül 1100 köbméter föld és 20 tonna zöldség biztosította.
Eredmény: A 10 Milliós lakosságból 500 000 ember vett részt a rendezvényen. Állami támogatást kapott a rendezvény és Tony Carreira megtöltötte a teret. 5500 ágyás, 1100 köbméter föld, 20 000 kg zöldség, 1 520 000 palánta és 266 állat járult hozzá az esemény sikeréhez.
(forrás: http://www.besteventawards.com)
Részletekért keresse kollégáinkat!
LCD a printben
LCD képernyő a meghívóban? Film, reklám, részlet a rendezvény műsorából, a lehetőségeknek csak a fantázia szab határt!
Az iBrochure egy olyan katalógus, meghívó, termékismertető,… amelybe beépítenek egy LCD képernyőt, és nyitásra elindul a film.
Exkluzív rendezvényekre, partikra, kiállításokra, sajtótájékoztatókra, meghívóként vagy információs anyagként küldhető vagy ajándékként adható, hiszen kialakításának köszönhetően pici ajándék is belehelyezhető.
Részletekért keresse kollégáinkat!
Itt az idő újra kimozdulni! Falusi gasztro túrák Szlovéniában
Ha már kipipáltunk minden desztinációt Magyarországon, vagy más nemzetek kultúrájára is kíváncsiak vagyunk, nem érdemes nagyon messzire menni. Szlovénia számos lehetőséget nyújt: kulináris barangolások, szalmakazalalvás...
Vidéken lassan telik az idő, ennek hála fantasztikus tradicionális élményekkel gazdagodhatunk a meseszép zöld tájakon! A családi gazdaságok nagyszerű vendéglátók, saját készítésű ízletes ételekkel és italokkal várják vendégeiket. Szlovénia gasztronómiájában keveredik a mediterrán, az alpesi, a pannon és egy csipet balkáni ízvilág, amelyen felül természetesen saját tradicionális konyhával is rendelkezik. A 24 gasztronómiai és kulináris régió számunkra azt jelenti, hogy néhány km-t haladva utunkon, új és merőben más konyhával találkozhatunk. Aki idelátogat, barátságos környezetben, kedves és nyitott emberekkel találkozhat és több, mint 400 falusi szálláshely és parasztgazdaság közül választhat; rázza le magáról hát a városi terheket, legyen újra önmaga!
A falun való nyaralás semmihez sem hasonlítható lehetőség arra, hogy megismerjük a szlovén vidék gazdag kulturális örökségét: jól karbantartott építészeti emlékekkel és kézműiparral találkozhatunk itt. Részt vehetünk a falusi munkálatokban, átélhetjük a parasztgazdaságok napi ritmusát, a család örömét, amikor a napi mezőgazdasági munkák végére érnek, hagyományos disznóvágást és a betakarítás idejét.
forrás: mozgásvilág.hu
MAKSZ Executives Party a Creolban
Idén negyedik alkalommal rendezi meg a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) a szakma egyik legfontosabb informális rendezvényét, az Executives Partyt. A 2012. március 29-én 19.00 órakor kezdődő buli egyben a Smartmobil ’12 konferencia afterpartyja is lesz.
A MAKSZ és a Smartmobil közösen szervezi idén az Executives Partyt, bízva abban, hogy a kreativitást képviselő kommunikációs szakma és az aznap konferenciázó, az innovációt megtestesítő mobil távközlési iparág jól kiegészíti egymást. Az idei Executives Party a korábbi évek gyakorlatát követve könnyed hangulatú, előre meghirdetett programpontoktól mentes, éppen ezért kötetlen szakmai (és kevésbé szakmai) beszélgetéseknek teret adó after work party lesz, ahol mindenki jelen van, aki a kommunikációs szakmában számít.
„A kommunikációs szakma számára is kifejezetten fontos a kommunikáció, ezért hívtuk életre ezt a rendezvényt. A visszajelzésekből is tudjuk, hogy kell egy olyan kötetlen fórum, ahol partnerekkel, konkurensekkel és ügyfelekkel napirendi pontok nélkül lehet az aktuális kérdésekről beszélgetni” – mondta Aczél László, a MAKSZ elnöke, aki mindenkit arra buzdít, hogy 2012. március 29-én este tegye félre aktuális feladatát, és látogasson el a Smartmobil konferenciát követő afterpartyra.
A tavalyi évhez hasonlóan idén is szimbolikus belépődíjat alakított ki a MAKSZ. Az Executives Partyn jelképes összegért, 2012 forintért vehetnek részt az érdeklődők. A befolyt összeget a szakmai utánpótlás fejlesztésére fordítja a szövetség.
A Smartmobil és a Young & Rubicam támogatásával létrejövő bulin a welcome drinkre a Creol Bar hívja meg a vendégeket.
Helyszín: Creol Bar (1051 Budapest, Roosevelt tér 7-8.)
Időpont: 2012. március 29. csütörtök, 19 óra
További információk: eszter@maksz.com
A MAKSZ és a Smartmobil közösen szervezi idén az Executives Partyt, bízva abban, hogy a kreativitást képviselő kommunikációs szakma és az aznap konferenciázó, az innovációt megtestesítő mobil távközlési iparág jól kiegészíti egymást. Az idei Executives Party a korábbi évek gyakorlatát követve könnyed hangulatú, előre meghirdetett programpontoktól mentes, éppen ezért kötetlen szakmai (és kevésbé szakmai) beszélgetéseknek teret adó after work party lesz, ahol mindenki jelen van, aki a kommunikációs szakmában számít.
„A kommunikációs szakma számára is kifejezetten fontos a kommunikáció, ezért hívtuk életre ezt a rendezvényt. A visszajelzésekből is tudjuk, hogy kell egy olyan kötetlen fórum, ahol partnerekkel, konkurensekkel és ügyfelekkel napirendi pontok nélkül lehet az aktuális kérdésekről beszélgetni” – mondta Aczél László, a MAKSZ elnöke, aki mindenkit arra buzdít, hogy 2012. március 29-én este tegye félre aktuális feladatát, és látogasson el a Smartmobil konferenciát követő afterpartyra.
A tavalyi évhez hasonlóan idén is szimbolikus belépődíjat alakított ki a MAKSZ. Az Executives Partyn jelképes összegért, 2012 forintért vehetnek részt az érdeklődők. A befolyt összeget a szakmai utánpótlás fejlesztésére fordítja a szövetség.
A Smartmobil és a Young & Rubicam támogatásával létrejövő bulin a welcome drinkre a Creol Bar hívja meg a vendégeket.
Helyszín: Creol Bar (1051 Budapest, Roosevelt tér 7-8.)
Időpont: 2012. március 29. csütörtök, 19 óra
További információk: eszter@maksz.com
Eredeti esemény: The best or nothing – EUBEA díjazott
Folytatjuk a szemezgetést az Európa legjobb rendezvényei közül, akik tavaly díjat nyertek! Ez a szokatlan rendezvény a Daimler AG-nek készült a „Legjobbat, vagy semmit” alapelv megerősítésére és megismertetésére!
Ügynökség: Jung von Matt/relations GmbH
Ügyfél: Daimler AG
Költségvetés: € 50.000 alatt
Kategória: Eredeti/szokatlan rendezvény
Cél: A 125 éves alapelv modern megközelítése kivételes és szokatlan irányból
Helyszín: Európa útjai Berlin és Barcelona között
Fókuszban, azaz a rendezvény célja:
Párbeszédbe elegyedni a jelenlegi és leendő Mercedes-Benz tulajdonosokkal. Megtudni, hogy mit jelent számukra a „Legjobbat, vagy semmit” alapelv. A kérdés: mi rejtőzik emögött, és mit jelent az utakon járó autósoknak?
Kreatív ötlet
A „Legjobbat, vagy semmit” állítás nagyon speciális és sokatmondó, így a kommunikációnak is különlegesnek kellett lenni! Az ötlet egy olyan „kísérlet” végrehajtása, ami a legjobban és legkövetkezetesebben mutatja be a szlogent. A „Tramp a Benz”, vagy „Ints le egy Mercedes-t” egy stoppos túra, ahol a német Stefan Gbureck, fotós és előadóművész kizárólag Mercedesekkel teszi meg az európai túrát. Az úti cél ismeretlen, a cél azonban egyértelmű: az utat a „legjobbal, vagy semmivel” hivatott megtenni! Azaz Mercedes-el! A Mercedes tulajok társadalma nem okozott csalódást. Online fórumon bátorították az utazót, hogy ne adja fel és az utakon is megtalálta a legbarátságosabb, legörültebb, leginkább tipikus és a legkevésbé sem tipikus Mercedes tulajdonosokat!
A 17 napos túra képeit és történeteit a fotós blogján osztotta meg. Később ez a vállalkozó kedvű fotós és művész számos rendezvényen vett részt és az album képekkel és történetekkel illusztrálva is kiadásra került!
Eredmény:
Stefan utazását több ezer olvasó követte, majd a kiállítás és a kiadott könyv még szélesebb körben tette ismertté a Mercedes-Benz 125 éves alapelvét! .A kommunikáció 0-ról 42%-ra növelte az márka szlogenjének ismertségét!
http://www.besteventawards.com/beacom/contents/popvideo.aspx?l=en&id=2011246
Részletekért keresse kollégáinkat!
Ügynökség: Jung von Matt/relations GmbH
Ügyfél: Daimler AG
Költségvetés: € 50.000 alatt
Kategória: Eredeti/szokatlan rendezvény
Cél: A 125 éves alapelv modern megközelítése kivételes és szokatlan irányból
Helyszín: Európa útjai Berlin és Barcelona között
Fókuszban, azaz a rendezvény célja:
Párbeszédbe elegyedni a jelenlegi és leendő Mercedes-Benz tulajdonosokkal. Megtudni, hogy mit jelent számukra a „Legjobbat, vagy semmit” alapelv. A kérdés: mi rejtőzik emögött, és mit jelent az utakon járó autósoknak?
Kreatív ötlet
A „Legjobbat, vagy semmit” állítás nagyon speciális és sokatmondó, így a kommunikációnak is különlegesnek kellett lenni! Az ötlet egy olyan „kísérlet” végrehajtása, ami a legjobban és legkövetkezetesebben mutatja be a szlogent. A „Tramp a Benz”, vagy „Ints le egy Mercedes-t” egy stoppos túra, ahol a német Stefan Gbureck, fotós és előadóművész kizárólag Mercedesekkel teszi meg az európai túrát. Az úti cél ismeretlen, a cél azonban egyértelmű: az utat a „legjobbal, vagy semmivel” hivatott megtenni! Azaz Mercedes-el! A Mercedes tulajok társadalma nem okozott csalódást. Online fórumon bátorították az utazót, hogy ne adja fel és az utakon is megtalálta a legbarátságosabb, legörültebb, leginkább tipikus és a legkevésbé sem tipikus Mercedes tulajdonosokat!
A 17 napos túra képeit és történeteit a fotós blogján osztotta meg. Később ez a vállalkozó kedvű fotós és művész számos rendezvényen vett részt és az album képekkel és történetekkel illusztrálva is kiadásra került!
Eredmény:
Stefan utazását több ezer olvasó követte, majd a kiállítás és a kiadott könyv még szélesebb körben tette ismertté a Mercedes-Benz 125 éves alapelvét! .A kommunikáció 0-ról 42%-ra növelte az márka szlogenjének ismertségét!
http://www.besteventawards.com/beacom/contents/popvideo.aspx?l=en&id=2011246
Részletekért keresse kollégáinkat!
Elfelejtett helyszínek
Újra itt a családi napok és kültéri rendezvények szezonja! Az új, trendi és felkapott helyszínek mellett azonban érdemes utána járni a régi kincseknek is!
Budapest vonzáskörzetében, a fővárostól a Balaton felé mindössze 25 km-re, jól megközelíthető helyen, gyönyörű, saját gondozásban álló természeti környezetben találhatóak a Sóskúti Lovas- és Élménypark közel 60 hektáron elterülő létesítményei.
A terület adottságai a lovassportok kiszolgálására tökéletesek, de az óriás terület bármilyen sport, tréning és szórakoztatási lehetőségre ad lehetőséget.
A lovaglás mellett huszárbemutatók, íjászbemutatók is kiegészíthetik a nap programját, vagy egy kellemes fogatozással varázsolhatjuk el a résztvevők apraját és nagyját!
Részletekért keresse kollégáinkat!
Budapest vonzáskörzetében, a fővárostól a Balaton felé mindössze 25 km-re, jól megközelíthető helyen, gyönyörű, saját gondozásban álló természeti környezetben találhatóak a Sóskúti Lovas- és Élménypark közel 60 hektáron elterülő létesítményei.
A terület adottságai a lovassportok kiszolgálására tökéletesek, de az óriás terület bármilyen sport, tréning és szórakoztatási lehetőségre ad lehetőséget.
A lovaglás mellett huszárbemutatók, íjászbemutatók is kiegészíthetik a nap programját, vagy egy kellemes fogatozással varázsolhatjuk el a résztvevők apraját és nagyját!
Részletekért keresse kollégáinkat!
ÚJ! FlipBook – film, mozgókép, fotó vagy ajándék?
Új rendezvény kiegészítő program! Magyarországon elsőként jelent meg az egyedülálló, mozgóképes élményfotó/videó, amely örök emlékként kis könyvbe fűzve 70-90 másodperc alatt kézbe vehető!
A rendezvényen felállított mobil fotóstúdióban, 7 másodperces vidám hangulatú videót készíthetnek a vendégek, vicces kellékekkel, fehér vagy green screen háttér előtt mozognak, táncolnak, énekelnek. A filmet egy szoftver segítségével képekre bontja a rendszer, majd nyomtat, darabol és végül lefűzve kapja meg a résztvevő!
A képeskönyv lapjainak gyors átpörgetésével újra láthatóvá válik a videóra felvett mozgás. Az előre legyártott borító, a háttér, a kiegészítő kellékek vagy akár a stand is egyéni igényekre szabható, kiváló reklámhordozó, vagy követheti a rendezvény koncepcióját.
Részletekért keresse kollégáinkat!
A rendezvényen felállított mobil fotóstúdióban, 7 másodperces vidám hangulatú videót készíthetnek a vendégek, vicces kellékekkel, fehér vagy green screen háttér előtt mozognak, táncolnak, énekelnek. A filmet egy szoftver segítségével képekre bontja a rendszer, majd nyomtat, darabol és végül lefűzve kapja meg a résztvevő!
A képeskönyv lapjainak gyors átpörgetésével újra láthatóvá válik a videóra felvett mozgás. Az előre legyártott borító, a háttér, a kiegészítő kellékek vagy akár a stand is egyéni igényekre szabható, kiváló reklámhordozó, vagy követheti a rendezvény koncepcióját.
Részletekért keresse kollégáinkat!
újra VILLÁM SZOMBAT – Budapesti Tavaszi Fesztivál
20% kedvezmény, vagy 2000 Ft-os jegy az EVENT+ olvasóinak! A Villám Szombat keretein belül ezen a héten ismét kedvezményben részesülhet a Budapesti Tavaszi Fesztivál számos előadásából!
Ezen a héten ismét elsőként értesülhetnek a Budapesti Tavaszi Fesztivál Villám Szombat akciójáról!
Az akció ideje alatt 2012. március 10-én, szombaton 11–16 óra között a Közönségszolgálati Irodában (Bp., VI. Mozsár u. 16. földszint, Budapesti Fesztiválközpont kapucsengő) az alábbiakban felsorolt előadásokra 20 % kedvezménnyel, vagy 2000 Ft-ért vásárolhatnak jegyet.
Előadások:
- Március 16. A Budapesti Tavaszi Fesztivál nyitókoncertje (Művészetek Palotája - Bartók Béla Nemzeti Hangversenyterem, 19.30) Bartók: Brácsaverseny; Kodály: Páva-variációk; Lajtha: Hortobágy – szvit, op. 21/b / A Hortobágy című, 1936-ban készült film vetítésével;Vezényel: Kocsár Balázs; Közreműködik: Szűcs Máté – brácsa, a Magyar Rádió Szimfonikus Zenekara; 2000 Ft
- Március 17. TÁNCHÁZ 40 Jubileumi folklórgála; Thália Színház - Nagyszínpad, 19.30; Közreműködik: Sebestyén Márta – ének, Halmos Béla, Sebő Ferenc, Nagy Albert, Bartók Táncegyüttes, Bihari János Táncegyüttes, Csillagszemű Táncegyüttes, Vadrózsák Táncegyüttes, Vasas Néptáncegyüttes; 2000 Ft
- Március 18. Mihaela Ursuleasa zongoraestje; (Uránia Nemzeti Filmszínház, 19.30) Constantinescu: Szvit; Bartók: Szvit, op. 14; Bartók: Két román tánc, op. 8/a; Schumann: Dávid-szövetségi táncok; Támogató: Román Kulturális Intézet; 2000 Ft
- Március 19. Békeidők muzsikája – Mesél a szecesszió Szabadi Vilmos (hegedű) és Hegedűs Endre (zongora) estje (Uránia Nemzeti Filmszínház, 19.30) Bartók: Szonáta zongorára és hegedűre; Vecsey: Menuett, Humoresque, Chanson triste; Debussy: Szonáta hegedűre és zongorára; ifj. J. Strauss–Dohnányi: Kincs-keringő; Dohnányi: Zongoraötös, op. 1; Közreműködik: Grand Duo (Szabadi Vilmos – hegedű, Hegedűs Endre – zongora), Györe Nóra – hegedű, Kovács Szilvia – brácsa, Mérei Tamás – cselló; 2000 Ft
- Március 20. In memoriam Cziffra György (Uránia Nemzeti Filmszínház, 19.30) Liszt: II. magyar rapszódia; Mendelssohn: Rondo capriccioso, op. 14; Schumann: Toccata, op. 7; Chopin: Asz-dúr ballada, op. 47; Chopin: Grand Polonaise, Asz-dúr, op. 53; Liszt: E-dúr legenda; Liszt: Valse-Impromptu; Paganini–Liszt: La campanella;Verdi–Liszt: Rigoletto-parafrázis; Liszt: Kromatikus galopp; ifj. J. Strauss–Cziffra: Kék Duna-keringő; Közreműködik: Balázs János – zongora; 2000 Ft
- Március 26. Útvesztőben – bemutató A PR-Evolution Dance Company előadása (Művészetek Palotája - Fesztivál Színház, 19.00); Koreográfia: Mészáros Máté, Leo Mujic; A 2011-es Budapest Fringe Fesztivál díjazottja; 2000 FT
- Március 22. Orosz Nemzeti Zenekar (Művészetek Palotája - Bartók Béla Nemzeti Hangversenyterem, 19.30); Rahmanyinov: I. zongoraverseny, fisz-moll, op. 1; Szkrjabin: I. szimfónia, E-dúr, op. 26; Vezényel: Mihail Pletnyov; Közreműködik: Nyikolaj Luganszkij – zongora, Szvetlana Ignatovics, Makszim Akszenov – ének, a Magyar Rádió Énekkara (karigazgató: Somos Csaba); 20 % kedvezmény
- Március 24. Minkus: Don Quijote (Magyar Állami Operaház, 19.00); Vezényel: Csányi Valéria; Közreműködik: a Magyar Nemzeti Balett és a Magyar Állami Operaház Zenekara; Díszlet: Csikós Attila; Jelmez: Vágó Nelly; Koreográfia: Marius Petipa; 20% kedvezmény
- Március 25. Bartók- és Sztravinszkij-est; A Szegedi Kortárs Balett és a Nemzeti Filharmonikus Zenekar bemutatója Bartók Béla születésnapján (Művészetek Palotája - Bartók Béla Nemzeti Hangversenyterem, 19.30); Sztravinszkij: Orfeusz; Bartók: A fából faragott királyfi; Vezényel: Kocsis Zoltán; Koreográfia: Juronics Tamás; Közreműködik: Szegedi Kortárs Balett, Nemzeti Filharmonikus Zenekar; Díszlet, jelmez: Bianca Imelda Jeremias; Fény: Stadler Ferenc; Film: Zengo; A Nemzeti Táncszínházzal közös bemutató.; 20% kedvezmény
Felhívjuk figyelmét, hogy a jegyek korlátozott számban állnak rendelkezésre, akciónk a készlet erejéig tart! A korábban megvásárolt jegyeket nem áll módunkban cserélni. A kedvezményes jegyeket kizárólag a meghirdetett napon és helyen lehet át- illetve megvenni.
Előrendelés a jegy@fesztivalvaros.hu címen 2012. március 9-ig!
Fiatal magyar marketingeseket is vár Cannes
Ha marketingesként dolgozol valamelyik hazai vállalatnál és nem vagy még 30, akkor ne habozz, jelentkezz a Cannes Lions Creative Academy for Young Marketers továbbképzésére, ahol igazi kreatív legendáktól tanulhatsz! Nincs sok időd, maximum 30 fő jelentkezését várják!
A Cannes Lions elkötelezett híve az ifjú tehetségek továbbképzésének, ezért számukra idén is több oktatási programot kínál. A kurzusokon résztvevők az iparág legendás szakembereitől speciális képzéseken tanulhatnak. A Creative Academy for Young Marketers egyhetes intenzív tanulási program olyan 30 év alatti fiataloknak kínál továbbképzési lehetőséget, akik már legalább 3 éve marketingesként dolgoznak.
A kurzus központjában a kreativitás áll, az előadásokat az iparág vezető marketinges és kommunikációs szakemberei tartják. A program egy nagyszerű lehetőség arra, hogy a hallgatók még jobban átlássák a mindennapi feladatokat, és hogy perspektívát kapjanak a legkiválóbb kreatívoktól. Az akadémia vezetője Jim Stengel, a P&G globális marketingigazgatója, az UCLA Anderson School of Management docense. A szervezők maximum 30 fő jelentkezését várják.
A Creative Academy for Young Marketers program főbb súlypontjai a következők:
• Miért fontos a sikeres márkák számára ma a kreativitás?
• Kreatív hatékonyság
• A digitalizáció hatásai
• A „modern” brand
• Hogyan kezeld a kreatív folyamatokat és az ügyfél-ügynökség viszonyt?
• Kreatív leadership (ezt az előadást a Berlin School of Creative Leadership tartja)
• Arany és Titán Oroszlán-nyertesek előadása
• Végül, de nem utolsó sorban a tanfolyam résztvevői belépőt kapnak a Cannes Lions legprovokatívabb előadásaira.
További két tanulási programot is kínál a Cannes Lions fesztivál. A Roger Hatchuel Academy a következő generáció számára a reklámról, kommunikációról és marketingről tart előadásokat. Az akadémia dékánja Rick Boyko, a Brandcenter igazgatója és professzora. A képzésen 35 fő, 18 és 23 év közötti hallgatók vehetnek részt.
Az idei év újdonsága, a Creative Academy with Bob Isherwood. A program célja a résztvevők kreatív gondolkodásának fejlesztése. Az akadémia vezetője a legendás hírű Bob Isherwood, aki 12 évig volt a Saatchi & Saatchi globális kreatívigazgatója. A jelentkezés feltétele a 28 éves korhatár, maximum létszám 35 fő.
Bővebb információ:
http://www.maksz.com/hu/hirek-cannes-lions.php
http://www.canneslions.com/under_30s/
Új rendezvényhelyszín! Varázshegy
Az állatkert legnagyobb épülete, a Nagyszikla hatalmas belső terének kiállító- és rendezvénytérként való kiépítése a "Varázshegy" elnevezésű projekt keretében valósul meg, 3000m2-nyi területen.
A Nagysziklába tervezett Varázshegy kiállítás (Életmúzeum) a földi élet színpadán valaha feltűnt, különleges létformáknak, az élet fejlődésének, lenyűgöző gazdagságának egyedi és látványos bemutatását tűzte ki célul, ahol „csudálatos ritkaságokkal” találkozhat a nagyközönség.
„Olyan, interaktív és kalandos játékokkal, élő állatok bemutatóival, óriás állatok modelljeivel, a mikrovilág megismerését lehetővé tevő kivetítős mikroszkópokkal, felfedező és előadó termekkel gazdagon felszerelt kiállítás-rendszert terveztünk, amelyhez hasonló Közép-Európában máshol nem látható.”
A kiállítás egészen egyedi, exkluzív rendezvényhelyszínt biztosít, akár több száz fős rendezvények számára. Tervezett nyitás 2012 tavaszán várható!
Részletekért keresse kollégáinkat!
A Nagysziklába tervezett Varázshegy kiállítás (Életmúzeum) a földi élet színpadán valaha feltűnt, különleges létformáknak, az élet fejlődésének, lenyűgöző gazdagságának egyedi és látványos bemutatását tűzte ki célul, ahol „csudálatos ritkaságokkal” találkozhat a nagyközönség.
„Olyan, interaktív és kalandos játékokkal, élő állatok bemutatóival, óriás állatok modelljeivel, a mikrovilág megismerését lehetővé tevő kivetítős mikroszkópokkal, felfedező és előadó termekkel gazdagon felszerelt kiállítás-rendszert terveztünk, amelyhez hasonló Közép-Európában máshol nem látható.”
A kiállítás egészen egyedi, exkluzív rendezvényhelyszínt biztosít, akár több száz fős rendezvények számára. Tervezett nyitás 2012 tavaszán várható!
Részletekért keresse kollégáinkat!
Budapesti Tavaszi Fesztivál – VILLÁM SZOMBAT
20% kedvezmény az EVENT+ olvasóinak! A Villám Szombat keretein belül minden olvasónk 20% kedvezményben részesül a Budapesti Tavaszi Fesztivál számos előadásából!
Az event+ mint a Budapesti Tavaszi Fesztivál hivatalos partnere lehetővé teszi, hogy elsőként értesüljenek a BTF idei Villám Szombat akciójáról! Az első Villám Szombaton a színházi előadások és templomi koncertek kerülnek terítékre!
Az akció:
2012. február 25-én, szombaton 11–16 óra között a Közönségszolgálati Irodában (Bp., VI. Mozsár u. 16. földszint, Budapesti Fesztiválközpont kapucsengő) az alábbiakban felsorolt előadásokra 20 % kedvezménnyel vásárolhatnak jegyet minden event+ olvasó!
- Március 16./17., Nemzeti Színház – Nagyszínpad, 19.00 - Shakespeare: Hamlet
- Március 20. Belvárosi Szent Mihály Templom, 20.00 - Kodály Filharmónia Debrecen
- Március 20./21., Nemzeti Színház – Nagyszínpad, 19.00 - Itt és most (L'immédiat)
- Március 21., Művészetek Palotája – Fesztivál Színház, 19.00 - Korngold: A halott város
- Március 21., Belvárosi Szent Mihály Templom, 20.00 - Imák a Duna mentén
- Március 22., Belvárosi Szent Mihály Templom, 20.00 - Zuglói Filharmónia – Szent István Király Szimfonikus Zenekar és Oratóriumkórus
- Március 23., Uránia Nemzeti Filmszínház, 19.30 - Erdődy Kamarazenekar
- Március 23./24., Nemzeti Színház – Nagyszínpad, 19.00 - Caragiale: Farsang
- Március 23./25., RAM Colosseum, 19.00 - Szarka Gyula: Toldi – bemutató
- Március 26., Művészetek Palotája – Fesztivál Színház, 19.00 - Útvesztőben – bemutató
A jegyek korlátozott számban állnak rendelkezésre, az akció a készlet erejéig tart! A korábban megvásárolt jegyeket sajnos nem lehet cserélni és a jegyeket a megjelölt napon lehet megvenni, vagy átvenni!
Előrendelés a jegy@fesztivalvaros.hu címen 2012. február 24-ig! A levélben tüntesse fel, hogy event+ olvasó!
Csapatépítés a Nemzeti Múzeumban ZÁRÁS UTÁN
A csapatépítés nem feltétlenül hegymászásból és raftingolásból állhat… Tegye próbára csapatát a Nemzeti Múzeum falai között zárás után egy izgalmas kódfejtő túrával!
Egyedülálló program! Egyedülálló helyszínen! Zárás után!
Az exkluzív program alatt úgy fedezheti fel a Magyar Nemzeti Múzeum rejtett kincseit, hogy közben kollégái, barátai vagy üzletfelei játékos próbatételeken mennek keresztül a garantáltan teremőrmentes és kísértetiesen kongó üres helyiségekben.
A kalandvágyó vendégek teremről teremre, egy megfejtésre váró kódrendszer segítségével kutatják végig a Múzeumot, hogy választ találjanak egy ősi rejtélyre. A másfél órás kutatást követően az addig szellemi táplálékra éhes vendégek - igény szerint - valódi fogásokkal is kényeztethetik magukat a Múzeum Rotundájában.
Az est fénypontjaként kihirdetésre kerül, melyik csapat volt a legügyesebb: kik tudták megfejteni a kódot.
Részletekért keresse kollégáinkat!
European BEA – BEST EVENTS AWARDS 2011
Európa legjobb rendezvényeit 2011-ben is díjazták! A legérdekesebbek közül szemezgetünk! Egy sportaréna padlója megemelkedik…és showtime!
A EuBEA 2011-es díjátadóján a konferencia/kongresszus kategória nyertese a Vok Dams Skodának készült kereskedői napja volt:
5,000 kereskedő, több mint 100 országból Prágában találkozott a „The New Power of Skoda” 2 napos konferenciáján. A helyszín: Prága, O2 Aréna, a budget több mint 5M Euro!
A kihívás óriási volt! A cél: bemutatni a vadonatúj stratégiát, logót, CI-t, bemutatóterem design-t és hét prototípust az összes kereskedőnek egy időben. Mindezt azelőtt, hogy a nagyközönség világszerte bármit is megtudna!
A Kreatív:
A „Nagy Durranás” koncepcióhoz nem volt elég Európa legnagyobb arénája, a prágai O2 Aréna, ezért egy új koncepcióra volt szükség!
A szervezők a brief kulcsszavait komolyan vették: „meglepő és friss”
Ezért egy horizontális leválasztást terveztek az aréna teljes 2500 négyzetméterére 5 méter magasságban. A „talaj” megnyitása (2 és fél perc alatt!) a márka és új kezdetének szimbólumává vált egy időben, mivel talaj egy „power gomb” megnyomásával kezdett megemelkedni, melyhez az energiát a menedzsment megállapításai biztosították virtuálisan, csak úgy, mint az 5000 kereskedő hangos reakciói.
A bemutatótermek új design-ját is nagyon hatásosan és életszerűen mutatták be, mivel egy felépítettek egy teljes bemutatótermet, ahová az 5000 vendég csoportokba rendezve látogathatott be, hogy megtapasztalják a márka új arculatát!
Eredmények:
Talán a legfontosabb szempont, hogy a bemutatóterem egy évig, mint egy „laboratórium” fog üzemelni, ahova el lehet látogatni.
Összességében pedig a koncepció dinamizmusa és frissessége egyedi és izgalmas volt a Skoda számára: „The New Power of Skoda”! (Skoda új ereje)
forrás: www.besteventawards.com
Négy csillagos Cinetrip party
Egy tokaji helyszín, amely alkalmas pihenésre, wellness programokra, a környék amúgy is egy kulturális és kulináris gyűjtőhely és emellett a 4 csillag ellenére sem zárkóznak el akár egy Cinetrip partitól sem…
Az Andrássy Rezidencia Wine& Spa a klasszikus elegancia jegyében, ötcsillagos enteriőrrel várja Vendégeit Tokaj- Hegyalja szívében. Wellness-szálloda és borhotel különleges ötvözete az Andrássy Rezidencia, mely egyben a régió egyedülálló gasztronómiai központja, ahol a legkiválóbb tokaji pincészetek borai személyre szabott gourmet élményekkel párosulnak.
Az egyedi tervezésű exkluzív VinoSense Spa szolgáltatásai maximális kikapcsolódást nyújtanak. A legmodernebb technikai eszközökkel felszerelt prémium kategóriás konferenciatermek csapatépítő tréningek és céges rendezvények első számú helyszíneként járulnak hozzá rendezvényének sikeréhez.
Programlehetőségek:
Cinetrip medence-party a lélegzetelállító wellness részlegen
Mindnight lounge kiváló élő jazz zenével kísérve a Tékikertben
Acapulco grill-est különleges koktélsorral és hűsítő fürdőzéssel (Télikert terasz +Wellness)
Részletekért keresse kollégáinkat!
Super Bowl 2012
EACA Care Awards már várja a nevezéseket
A brüsszeli székhelyű Európai Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége idén is megrendezi az EACA Care Awards versenyét, amire környezetvédelmi vagy humanitárius témájú kampányokkal lehet nevezni. A jelentkezési határidő 2012. március 30.
Az EACA Care Awards célja, hogy támogassa a társadalmi felelősségvállalást és elismerje a legkiválóbb társadalmi marketing kampányokat. A versenyre olyan kampányokkal lehet nevezni, amelyek a tavalyi évben valamelyik európai országban futottak és témája a környezetvédelem, az egészségügy, a közbiztonság, a fogyatékkal élők vagy a hajléktalanok helyzete, az emberi jogok, a családon belüli erőszak, a gyermekek védelme vagy az oktatás.
Az elmúlt években hazánk is szép eredményeket ért el a versenyen, az ACG kétszer is a díjazottak között szerepelt és a Médiaunió „Kerülj közelebb” elnevezésű kampánya is nagy elismeréssel térhetett haza.
A szervezők az alábbi hat kategóriában várják a nevezéseket:
1. Non-profit szervezetek és nem kormányzati szereplők
2. Kormányzati szereplők és hozzájuk kapcsolódó szervezetek
3. Helyi és regionális hatóságok
4. Állami és magánszektor üzleti tevékenysége
5. Társadalmi felelősségvállalás
6. Aktív öregedés és szolidaritás a generációk között
A zsűrizés kétfordulós lesz, ahol a szakma meghatározó szereplői mellett az Európai Parlament (MEPs) képviselői is részt vesznek a kampányok értékelésében. A díjátadó gálát Brüsszelben rendezik meg, június 6-án.
A versenyben részt vevő kampányok elérhetőek az ACT Responsible online galériájában, a győztes kampányok pedig az ACT Responsible World Tour kiállításon is megtekinthetőek lesznek.
A nevezési díj 300 Euro.
További információ: www.careawards.eu
Az EACA Care Awards célja, hogy támogassa a társadalmi felelősségvállalást és elismerje a legkiválóbb társadalmi marketing kampányokat. A versenyre olyan kampányokkal lehet nevezni, amelyek a tavalyi évben valamelyik európai országban futottak és témája a környezetvédelem, az egészségügy, a közbiztonság, a fogyatékkal élők vagy a hajléktalanok helyzete, az emberi jogok, a családon belüli erőszak, a gyermekek védelme vagy az oktatás.
Az elmúlt években hazánk is szép eredményeket ért el a versenyen, az ACG kétszer is a díjazottak között szerepelt és a Médiaunió „Kerülj közelebb” elnevezésű kampánya is nagy elismeréssel térhetett haza.
A szervezők az alábbi hat kategóriában várják a nevezéseket:
1. Non-profit szervezetek és nem kormányzati szereplők
2. Kormányzati szereplők és hozzájuk kapcsolódó szervezetek
3. Helyi és regionális hatóságok
4. Állami és magánszektor üzleti tevékenysége
5. Társadalmi felelősségvállalás
6. Aktív öregedés és szolidaritás a generációk között
A zsűrizés kétfordulós lesz, ahol a szakma meghatározó szereplői mellett az Európai Parlament (MEPs) képviselői is részt vesznek a kampányok értékelésében. A díjátadó gálát Brüsszelben rendezik meg, június 6-án.
A versenyben részt vevő kampányok elérhetőek az ACT Responsible online galériájában, a győztes kampányok pedig az ACT Responsible World Tour kiállításon is megtekinthetőek lesznek.
A nevezési díj 300 Euro.
További információ: www.careawards.eu
egy „ütős” nap
Mi lenne, ha a szék, amin ülünk nem csak ülésre lenne alkalmas? Mi lenne ha zenélhetnénk is rajta összekovácsolva ezzel rendezvényünk résztvevőit legyen szó konferenciáról, csapatépítőről, céges napról, vagy családi napról?
Egy német cég megalkotta a tökéletes harmóniát a bútor, a hangszer és a zenei nevelés között. Ez az ülőalkalmatosság nemcsak stílusos, jutányos és tartós, hanem első osztályú hangzása is van!
A közös zenélésben egyedülálló lehetőség és erő rejlik! A Drum Olé létrehozott egy olyan programot, amely alkalmas szórakoztatásra és csapatszellem kialakítására a ritmus nyelvén!
A zenélő bútor a gyerekek körében is nagy sikert aratott és a bútor 2011-ben a fiataloknak és gyerekeknek szóló Innovációs Díjjal tüntették ki, ahol a szakmai zsűri egyöntetűen lenyűgözte a fiatalokra gyakorolt hatása is!
Részletekért keresse kollégáinkat!
Visszatérő csillagok – Budapesti Tavaszi Fesztivál
Világjáró művészek a Tavaszi Fesztiválon! Az idei fesztivál vendége lesz többek között Maxim Vengerov, Nyikolaj Luganszkij, Charles Dutoit, Magali Mosnier.
2007-ben, harminchárom évesen úgy tervezte, hogy egy évre visszavonul a koncertezéstől. A visszatérés azonban nem a tervek szerint alakult. 2008-ban hiába vártuk a Budapesti Tavaszi Fesztiválra, egy vállsérülés miatt lemondta a koncertet. Aztán kiderült, hogy komolyabb a baj, és a hegedűzseni bejelentette visszavonulását. Maxim Vengerov ekkor minden energiájával a vezénylés és a tanítás felé fordult. „Mintha az anyanyelvemet veszítettem volna el” – nyilatkozta később. A közelmúltban szerencsére már arról érkeztek hírek, hogy Vengerov újra vállal fellépéseket hegedűsként is – természetes, hogy 2012-ben Budapestre is ellátogat. S hogy az elmúlt évek dirigensi és pedagógiai eredményeiről is meggyőződhessünk, Vengerovot egy tanítványa – a török Özcan Ulucan – partnereként és karmesterként is láthatjuk (Művészetek Palotája, március 17.).
Egy másik orosz szólista, a zongoraművész Nyikolaj Luganszkij is a Tavaszi Fesztivál vendége lesz (Művészetek Palotája, március 22.). Az „ezüst fiú” karrierje kezdetén olyan rangos nemzetközi versenyeken állt a képzeletbeli dobogó második fokán, mint a lipcsei Bach Verseny (1988), a moszkvai Rahmanyinov Zongoraverseny és Fesztivál (1990) vagy a Nemzetközi Csajkovszkij Zongoraverseny (1994), lemezeit pedig már pályája elején a legrangosabb európai lemezdíjakkal tüntették ki. A budapesti koncert után néhány héttel negyvenedik születésnapját ünneplő művész egy fiatalkori Rahmanyinov-zongoraverseny szólistája lesz.
Ismét hallhatjuk két világjáró együttes játékát. Az angol Royal Philharmonic Orchestra a nagyszerű „zenekarépítő” karmester, Charles Dutoit irányításával lép fel (Művészetek Palotája, március 26.), az olasz I Musici di Roma (március 24.) pedig kiadós Vivaldi-programot ad elő. E koncert érdekessége, hogy Vivaldi népszerű hegedűversenyeinek (Négy évszak) szólistája Magali Mosnier, a kétezres évek legünnepeltebb francia fuvolaművésze lesz.
forrás: www.btf.hu
2007-ben, harminchárom évesen úgy tervezte, hogy egy évre visszavonul a koncertezéstől. A visszatérés azonban nem a tervek szerint alakult. 2008-ban hiába vártuk a Budapesti Tavaszi Fesztiválra, egy vállsérülés miatt lemondta a koncertet. Aztán kiderült, hogy komolyabb a baj, és a hegedűzseni bejelentette visszavonulását. Maxim Vengerov ekkor minden energiájával a vezénylés és a tanítás felé fordult. „Mintha az anyanyelvemet veszítettem volna el” – nyilatkozta később. A közelmúltban szerencsére már arról érkeztek hírek, hogy Vengerov újra vállal fellépéseket hegedűsként is – természetes, hogy 2012-ben Budapestre is ellátogat. S hogy az elmúlt évek dirigensi és pedagógiai eredményeiről is meggyőződhessünk, Vengerovot egy tanítványa – a török Özcan Ulucan – partnereként és karmesterként is láthatjuk (Művészetek Palotája, március 17.).
Egy másik orosz szólista, a zongoraművész Nyikolaj Luganszkij is a Tavaszi Fesztivál vendége lesz (Művészetek Palotája, március 22.). Az „ezüst fiú” karrierje kezdetén olyan rangos nemzetközi versenyeken állt a képzeletbeli dobogó második fokán, mint a lipcsei Bach Verseny (1988), a moszkvai Rahmanyinov Zongoraverseny és Fesztivál (1990) vagy a Nemzetközi Csajkovszkij Zongoraverseny (1994), lemezeit pedig már pályája elején a legrangosabb európai lemezdíjakkal tüntették ki. A budapesti koncert után néhány héttel negyvenedik születésnapját ünneplő művész egy fiatalkori Rahmanyinov-zongoraverseny szólistája lesz.
Ismét hallhatjuk két világjáró együttes játékát. Az angol Royal Philharmonic Orchestra a nagyszerű „zenekarépítő” karmester, Charles Dutoit irányításával lép fel (Művészetek Palotája, március 26.), az olasz I Musici di Roma (március 24.) pedig kiadós Vivaldi-programot ad elő. E koncert érdekessége, hogy Vivaldi népszerű hegedűversenyeinek (Négy évszak) szólistája Magali Mosnier, a kétezres évek legünnepeltebb francia fuvolaművésze lesz.
forrás: www.btf.hu