Európa legjobb rendezvényeit 2011-ben is díjazták! A legérdekesebbek közül szemezgetünk! Egy sportaréna padlója megemelkedik…és showtime!
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgArDM7m715wUkmbJiV_kCEGYZ0Wt5EKpqjxyjOgsiz6sczILrqM_hf1v-X4SVYKaJYlP2yTkSXcaPNEGW66Ch_hV2_SHbgg33bH3uCi7_WHsdclSSiBO6qFKT4hKnD1WZMGyTNLWorwwVy/s400/skoda_001.jpg)
A EuBEA 2011-es díjátadóján a konferencia/kongresszus kategória nyertese a Vok Dams Skodának készült kereskedői napja volt:
5,000 kereskedő, több mint 100 országból Prágában találkozott a „The New Power of Skoda” 2 napos konferenciáján. A helyszín: Prága, O2 Aréna, a budget több mint 5M Euro!
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhWJeOGasA3jfGdHCp0ScLhYbQNFerlVGZNKNiDTMJjfykdrJLik021e0rB5VdwGC758w88IaS3KPFx6JajoOXPZsHzWQU2FHmH7Id_NBvi5amrEtJ4hvaraZPbj970XyEkr51QKULPdn80/s400/skoda_002.jpg)
A kihívás óriási volt! A cél: bemutatni a vadonatúj stratégiát, logót, CI-t, bemutatóterem design-t és hét prototípust az összes kereskedőnek egy időben. Mindezt azelőtt, hogy a nagyközönség világszerte bármit is megtudna!
A Kreatív:
A „Nagy Durranás” koncepcióhoz nem volt elég Európa legnagyobb arénája, a prágai O2 Aréna, ezért egy új koncepcióra volt szükség!
A szervezők a brief kulcsszavait komolyan vették: „meglepő és friss”
Ezért egy horizontális leválasztást terveztek az aréna teljes 2500 négyzetméterére 5 méter magasságban. A „talaj” megnyitása (2 és fél perc alatt!) a márka és új kezdetének szimbólumává vált egy időben, mivel talaj egy „power gomb” megnyomásával kezdett megemelkedni, melyhez az energiát a menedzsment megállapításai biztosították virtuálisan, csak úgy, mint az 5000 kereskedő hangos reakciói.
A bemutatótermek új design-ját is nagyon hatásosan és életszerűen mutatták be, mivel egy felépítettek egy teljes bemutatótermet, ahová az 5000 vendég csoportokba rendezve látogathatott be, hogy megtapasztalják a márka új arculatát!
Eredmények:
Talán a legfontosabb szempont, hogy a bemutatóterem egy évig, mint egy „laboratórium” fog üzemelni, ahova el lehet látogatni.
Összességében pedig a koncepció dinamizmusa és frissessége egyedi és izgalmas volt a Skoda számára: „The New Power of Skoda”! (Skoda új ereje)
forrás: www.besteventawards.com