A Whirlpool Europa 15 éves fennállását ünneplő rendezvényre 10 napon keresztül érkeztek a kereskedők, újságírók és VIP meghívottak Európából és Dél-Afrikából Cannes-ba és Nizzába. A rendezvény koncepciója a „Látvány élménye” nevet viselte. Tetőpontja az „Élmény merülési zónájában” volt, ahol egy arénában gyűltek össze a résztvevők és egy teljes körű élményben volt részük a szó legszorosabb értelmében.
Forgatható nézőtér kalauzolta körbe a nézőket a márka értékein és az új teremékeken. A vizuális élményt a mozgó nézőtéren táncosok vezették végig, összekötötték az egyes dramaturgiai pontokat, a művészi átalakulástól kezdve, a táncos koreográfiákon át, egészen a látványelemekkel gazdagított audiovizuális fináléig.
Forgatható nézőtér kalauzolta körbe a nézőket a márka értékein és az új teremékeken. A vizuális élményt a mozgó nézőtéren táncosok vezették végig, összekötötték az egyes dramaturgiai pontokat, a művészi átalakulástól kezdve, a táncos koreográfiákon át, egészen a látványelemekkel gazdagított audiovizuális fináléig.
Részletekért keresse kollégáinkat!