Legutóbbi alkalommal hírt adtunk a november 15-i konferenciáról, most lássuk kik lesznek a „tudósok” és milyen nagy durranással állnak elő!
Mobilizált erők
Óriási ütemben fejlődik a digitális technika, ami a médiacsatornák folyamatos innovációját hozza magával. De minden egyes újdonság egyben új kommunikációs lehetőséget is jelent?
Bognár Vera, Mobile Media Strategist, OMD Digital
Szárnyas élményvadász
100%-ban helyileg releváns, 100%-ban innovatív és 100%-ban Red Bullos – ez az energiaital márka alapvető marketingstratégiája, ha eseményekről van szó. Ennek fényében a brandet rendhagyó zenei és sportkezdeményezések övezik.
Zab Gábor, ügyvezető igazgató, Red Bull
Dupla győzelem
Egyre több kampány alapoz a sport világából jött sztárokra. Kitartás, erő, egészség – ezek és még számos márkaérték kapcsolható a sporthoz. S míg a celebek jönnek-mennek, addig a sportoló sokáig pályán marad. Így ha egy brand frigyre lép vele, hosszú távú házasságra számíthat, amelyből mindkét fél kölcsönösen profitálhat, azaz win win helyzet állhat elő.
Rácz Felix, vezető, Felix Promotion
Akik még részt vesznek a kísérletben:
Coca-Cola, Dreher, Dunnhumby, GS1, Human Telex, Mars, SocialTimes, Trend International
(Forrás:btl.hu)
Részletekért keresse kollégáinkat!