![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh9CmIsNImQC_qMLQ8_z2H8CxttEqXxAcQ_EQgsq-hgil0xCTDS8T3uuhyphenhyphensb-6rScUxInclG45r-hoeqhokL2mYLZ5xhs8u6XvjD2EUkGumVsuWB_Av5trVpyWk3R1xW-u66fcEzK4Qk1Y2/s400/btl_labor.jpg)
Lépj be Te is a 3D BTL Laborba, ha szerves része szeretnél lenni a kísérleteknek és szavaz melyik kommunikációs elem harap nagyobbat öt év múlva a reklámtortából!
Nem kell mást tenned, mint hogy okostelefonodra (Android és iPhone) vagy táblagépedre letöltöd a Junaio AR böngésző alkalmazást:
Android app: https://market.android.com/details?id=com.metaio.junaio
iPhone app: http://itunes.apple.com/hu/app/junaio-augmented-reality-browser/id337415615?mt=8
Indítsd el a Junaiot, válaszd ki a képernyő közepéről a Scan menüpontot, majd tartsd rá a telefonodat az alábbi QR kódra / vagy a képernyő tetején lévő keresőmezőbe írd be a „BTL Labor" nevet és kövesd az utasításokat.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhhgIha3fJ7ys4eVk3_IREGMT1UeUNfaKVCUwOVPhU66vVSFWl-9WKHK-dcG4mythXKKhLhfKSwfUvFhpUPEhOTtBpGywSPWlsVOzAWMLg-5HuMF5o_-Y8QUo7vz1GQ26o350WuoQZyD6mc/s400/btl_labor2.jpg)
... a kísérletezés anyagai és a kísérletezők...
Aranypéntek: a digitális világon innen és túl
Kiemelkedő eredményekkel zárt a Dreher Sörgyárak eddigi legnagyobb, értékesítési promócióra alapozó integrált kampánya. Az Arany Ászok márkához kapcsolódó aktivitás innovatív módon élt a klasszikus eszközökkel.
Kerekes Péter, marketing igazgató, Dreher Sörgyárak Zrt.; Hajnal Tamás, ügyvezető igazgató, Human Telex Reklámügynökség
Lojalitás vagy akvizíció?
Fontos a lojális vevőket komolyan venni? Vagy érdemes csak az új vásárlókra koncentrálni? – A Tesco Clubcard titka.
Molnár Orsolya, comms and media lead,dunnhumby
De motivál-e a nyereményjáték?
Mire hajlandóak a mai fogyasztók, ha promóciós aktivitásról van szó? Sokan már nagyobb értékű ajándékokért cserében sem vennének részt nyereményjátékban, vagy látogatnák meg a gyártó honlapját a részletekért. Melyek voltak azok a nyereményjátékok, melyek a leginkább motiválóak tudtak lenni számukra?
Gulyás Péter, kvantitatív kutatási osztályvezető, Trend International Market Research
(A részletes program és az előadók megtekinthetők a www.btllabor.hu oldalon)
Részletekért keresse kollégáinkat!